The relation between new market entry and consumption behavior: With special focus on the Hungarian market

Seprényi Barbara (2013) The relation between new market entry and consumption behavior: With special focus on the Hungarian market. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16506_JIE0TP - Seprényi Barbara.pdf] PDF
D_16506_JIE0TP - Seprényi Barbara.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Piaci bevezetés, Fogyasztói magatartás, Elektrotechnika
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 30. 09:49
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 30. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet