Novák Bence (2015) Az ügyfélriport, mint értéknövelt szolgáltatás bemutatása és automatizálásának elemzése a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Novák Bence szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Az ügyfélriport, mint értéknövelt szolgáltatás bemutatása és automatizálásának elemzése a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-nél
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | DGF, ügyfélriport, automatizálás, értéknövelt, ügyfélszolgálat |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 08. 09:49 |
Utolsó módosítás: | 2016. Feb. 01. 10:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |