Az ügyfélriport, mint értéknövelt szolgáltatás bemutatása és automatizálásának elemzése a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-nél

Novák Bence (2015) Az ügyfélriport, mint értéknövelt szolgáltatás bemutatása és automatizálásának elemzése a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Novák Bence  szakdolgozat.pdf] PDF
Novák Bence szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Az ügyfélriport, mint értéknövelt szolgáltatás bemutatása és automatizálásának elemzése a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-nél

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: DGF, ügyfélriport, automatizálás, értéknövelt, ügyfélszolgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 08. 09:49
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 01. 10:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet