Novák Bence (2015) Az ügyfélriport, mint értéknövelt szolgáltatás bemutatása és automatizálásának elemzése a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Novák Bence szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Az ügyfélriport, mint értéknövelt szolgáltatás bemutatása és automatizálásának elemzése a DHL Globál Szállítmányozási Kft.-nél
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | DGF, ügyfélriport, automatizálás, értéknövelt, ügyfélszolgálat |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Gizella Meleg |
| Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 08. 09:49 |
| Utolsó módosítás: | 2016. Feb. 01. 10:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

