Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere: Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül

Sárosi Réka (2012) Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere: Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16502_AI5CRC - Sárosi Réka.pdf] PDF
D_16502_AI5CRC - Sárosi Réka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (782kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevői elégedettség, Dolgozói elégedettség, Minőségirányítás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 21. 05:55
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 21. 05:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet