Sárosi Réka (2012) Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere: Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16502_AI5CRC - Sárosi Réka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (782kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Vevői elégedettség, Dolgozói elégedettség, Minőségirányítás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Nov. 21. 05:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Nov. 21. 05:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |