Ónodi Norbert (2022) A vállalati marketing területei, módszerei az OTP Banknál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Ónodi Norbert_Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2047. Május 10.. Download (4MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
ÓNODI NORBERT-ZÁRÓDOLGOZATI ÖSSZEFOGLALÓ.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2047. Május 10.. Download (312kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja, hogy feltérképezze a marketing vállalatokban betöltött szerepét, valamint egy általános körképet ad arról, hogy milyen magatartásokat, koncepciókat érdemes alkalmazni ennek művelésére. A hagyományos marketing művészetével számos termék és szolgáltatás stratégiai irányvonala meghatározható, azonban az általam vizsgált témakör esetében, a bankszektornál a termék sajátossága miatt kevésbé alkalmazható. Mivel a bankok esetében nem közvetlen fizikai termékről beszélünk, hanem sokkal inkább szolgáltatásokról, illetve pénzről, egyre inkább felértékelődik a tiszta, őszinte és nyílt kommunikáció szerepe. A bankmarketing kiemelten foglalkozik a kapcsolati marketing hatékony működtetésével. Különösen azért vannak ennek jelentősége, mert a korábbi marketing megközelítések a terméket, termelést helyezték előtérbe, ma viszont már az látszik, hogy inkább a vevő felé érdemes orientálódni. A kapcsolatorientált tevékenység fokozatosan került beépítésre a bankok egyes területeibe. Lényege, hogy a szakértelmet igénylő esetekben ne a standardizálás legyen a domináns, hanem a személyes, értékalapú szolgáltatás, mely hosszabb távú üzleti kapcsolatok megteremtésére ad lehetőséget. A dolgozatom további témájában az OTP Bank Nyrt marketing irányvonalait is fogom ismertetni, kiegészítve a szolgáltatásalapú marketingmix elemeivel és azoknak részletezésével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, 7P modell, bank, bankmarketing, szakdolgozat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Nov. 11. 08:17 |
Utolsó módosítás: | 2022. Nov. 11. 08:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |