A vállalati marketing területei, módszerei az OTP Banknál

Ónodi Norbert (2022) A vállalati marketing területei, módszerei az OTP Banknál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Ónodi Norbert_Záródolgozat.pdf] PDF
Ónodi Norbert_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2047. Május 10..

Download (4MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of ÓNODI NORBERT-ZÁRÓDOLGOZATI ÖSSZEFOGLALÓ.pdf] PDF
ÓNODI NORBERT-ZÁRÓDOLGOZATI ÖSSZEFOGLALÓ.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2047. Május 10..

Download (312kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom célja, hogy feltérképezze a marketing vállalatokban betöltött szerepét, valamint egy általános körképet ad arról, hogy milyen magatartásokat, koncepciókat érdemes alkalmazni ennek művelésére. A hagyományos marketing művészetével számos termék és szolgáltatás stratégiai irányvonala meghatározható, azonban az általam vizsgált témakör esetében, a bankszektornál a termék sajátossága miatt kevésbé alkalmazható. Mivel a bankok esetében nem közvetlen fizikai termékről beszélünk, hanem sokkal inkább szolgáltatásokról, illetve pénzről, egyre inkább felértékelődik a tiszta, őszinte és nyílt kommunikáció szerepe. A bankmarketing kiemelten foglalkozik a kapcsolati marketing hatékony működtetésével. Különösen azért vannak ennek jelentősége, mert a korábbi marketing megközelítések a terméket, termelést helyezték előtérbe, ma viszont már az látszik, hogy inkább a vevő felé érdemes orientálódni. A kapcsolatorientált tevékenység fokozatosan került beépítésre a bankok egyes területeibe. Lényege, hogy a szakértelmet igénylő esetekben ne a standardizálás legyen a domináns, hanem a személyes, értékalapú szolgáltatás, mely hosszabb távú üzleti kapcsolatok megteremtésére ad lehetőséget. A dolgozatom további témájában az OTP Bank Nyrt marketing irányvonalait is fogom ismertetni, kiegészítve a szolgáltatásalapú marketingmix elemeivel és azoknak részletezésével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, 7P modell, bank, bankmarketing, szakdolgozat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:17
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet