Az e-kereskedelem bevezetésében rejlő gazdasági növekedés bemutatása az ADDINOL Hungária példáján keresztül

Magyar Csaba (2022) Az e-kereskedelem bevezetésében rejlő gazdasági növekedés bemutatása az ADDINOL Hungária példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozatnagyonjó.pdf] PDF
Záródolgozatnagyonjó.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 10..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem001.pdf] PDF
Titkosítási kérelem001.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (626kB)
[thumbnail of összefoglaló.pdf] PDF
összefoglaló.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 10..

Download (322kB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság egyetérthetünk abban, hogy a technika fejlődésével az online kereskedelem jelentős mértékben megnövekedett. Olyan mértékben megnövekedett, hogy a hétköznapokban ez a legelterjedtebb kereskedelmi forma. Ezzel teljesen átstrukturálva a szokásos kereskedelmi formák közötti rangsort. A napjainkban megalapuló vállalkozásoknak szinte kivétel nélkül, valamilyen formában az online térbe kell vinniük a tevékenységüket vagy legalábbis annak egy részét. Ennek oka az, hogy amelyik vállalkozást nem tudjuk elérni online, az egyszerűen nem versenyképes. Legyen az egy online áruház vagy egy internetes szolgáltatás. Miért kell megjelennie egy vállalkozásnak feltétel nélkül az online térben? Ennek két fontos oka van. Az egyik ok az, hogy a világ rettentő módon felgyorsult. Az embereknek minden azonnal kell. Csak elővesszük a telefonunkat és percek alatt megtudunk rendelni bármit, amire szükségünk van. A második fontos ok az egyértelműen a koronavírus megjelenése volt a világon. Az emberek be voltak zárva. Nem tudtak sehová sem menni. Rá voltak szorulva arra, hogy az online térben vásároljanak. Ennek következtében sajnos mindennap hallottuk, hogy kis-és középvállalkozások tömkelege ment tönkre napról napra szerte az egész világon! A dolgozatom célja az, hogy bemutassak egy kenőanyagokat forgalmazó kisvállalkozást a webshopjával együtt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, kis- és középvállalkozás - KKV, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:17
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet