Szarka Péter (2022) Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakmai gyakorlati beszámoló_záródolgozat_Szarka Péter_2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Összefoglalás_Szarka Péter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (311kB) |
Absztrakt (kivonat)
Bár jelenleg nem a kommunikáció és a marketing területén dolgozom, korábban személyes ügyfélszolgálat munkakörben szereztem tapasztalatot az ügyfélkapcsolatok területén. Ennek ellenére dolgozatomban igyekeztem bemutatni azokat a folyamatokat (kommunikáció, marketing), amelyek szükségesek ahhoz, hogy az utas a megfelelő információk birtokában megszervezhesse utazását. Tájékoztatást nyújtottam arról, hogyan, milyen arculati jellemzőkkel jelenik meg a vasúttársaság a szolgáltatói piacon. Vázoltam a kommunikáció és marketingkommunikáció területét érintő folyamatokat. Említést tettem, hogy az utazóközönség milyen módon kerül tájékoztatásra, milyen értékesítési módokon keresztül tudja a szolgáltatást igénybe venni, az egyes módokhoz milyen előnyök, hátrányok párosulhatnak. Bemutattam néhány példát, hogy a klasszikus személyszállítási szolgáltatáshoz milyen egyéb szolgáltatások igénybevétele is párosulhat. A záró részben pedig a vevőszerzés folyamatairól, valamint az utasészrevétel-kezelés fontosságáról írtam. Dolgozatomban véleményt közöltem, javaslat tételére is sort kerítettem. A vasúttársaság marketing tevékenységére vonatkozóan megállapítható, hogy az online marketingkommunikáció már megvalósult, azt fenntartani szükséges, illetve fejleszthető: Hirdeti szolgáltatását a honlapján, jelen van a közösségi médián (pl.: Facebook), igyekszik az utasokat az online jegyvásárlás irányába terelni, a pénztári/fedélzeti jegyáraknál kedvezőbb díjjal honorálva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, marketing, MÁV-START, stratégia, vevőszerzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Nov. 11. 08:17 |
Utolsó módosítás: | 2022. Nov. 11. 08:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |