Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában

Szarka Péter (2022) Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakmai gyakorlati beszámoló_záródolgozat_Szarka Péter_2.pdf] PDF
Szakmai gyakorlati beszámoló_záródolgozat_Szarka Péter_2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Összefoglalás_Szarka Péter.pdf] PDF
Összefoglalás_Szarka Péter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (311kB)

Absztrakt (kivonat)

Bár jelenleg nem a kommunikáció és a marketing területén dolgozom, korábban személyes ügyfélszolgálat munkakörben szereztem tapasztalatot az ügyfélkapcsolatok területén. Ennek ellenére dolgozatomban igyekeztem bemutatni azokat a folyamatokat (kommunikáció, marketing), amelyek szükségesek ahhoz, hogy az utas a megfelelő információk birtokában megszervezhesse utazását.   Tájékoztatást nyújtottam arról, hogyan, milyen arculati jellemzőkkel jelenik meg a vasúttársaság a szolgáltatói piacon. Vázoltam a kommunikáció és marketingkommunikáció területét érintő folyamatokat.   Említést tettem, hogy az utazóközönség milyen módon kerül tájékoztatásra, milyen értékesítési módokon keresztül tudja a szolgáltatást igénybe venni, az egyes módokhoz milyen előnyök, hátrányok párosulhatnak. Bemutattam néhány példát, hogy a klasszikus személyszállítási szolgáltatáshoz milyen egyéb szolgáltatások igénybevétele is párosulhat.   A záró részben pedig a vevőszerzés folyamatairól, valamint az utasészrevétel-kezelés fontosságáról írtam. Dolgozatomban véleményt közöltem, javaslat tételére is sort kerítettem.   A vasúttársaság marketing tevékenységére vonatkozóan megállapítható, hogy az online marketingkommunikáció már megvalósult, azt fenntartani szükséges, illetve fejleszthető: Hirdeti szolgáltatását a honlapján, jelen van a közösségi médián (pl.: Facebook), igyekszik az utasokat az online jegyvásárlás irányába terelni, a pénztári/fedélzeti jegyáraknál kedvezőbb díjjal honorálva.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kommunikáció, marketing, MÁV-START, stratégia, vevőszerzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:17
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet