A webáruház marketing területei és módszerei

Szoljár Dzsenifer Vivien (2022) A webáruház marketing területei és módszerei. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of záródolgozat.pdf] PDF
záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2032. Május 10..

Download (609kB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (533kB)
[thumbnail of záró dolgozati összefoglalás.pdf] PDF
záró dolgozati összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2032. Május 10..

Download (199kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatomban a webáruház marketinget vizsgáltam, melynek során a Provitamix Kft. vitamin webáruházát vettem alapul. A dolgozat első részében a külső és belső környezeti elemzést végeztem el. A belső környezeti elemzés elvégzéséhez a SWOT-mátrixot használtam segítségül. Megvizsgáltam az erősségeket, gyengeségeket, lehetőségeket és a fenyegetéseket. Javaslatokat tattam az egyes részekhez, hogy miben tudna fejlődni a vállalkozás, a nagyobb siker elérésének érdekében. A külső környezeti elemzés során számításba vettem a korona vírus megjelenését, hogy az milyen hatással volt az online vásárlásra. Említésre került egy mikrokörnyezeti elemzés, a BCG-mátrix ismertetése. Érintettem a marketing csatornákkal és a piacelemzéssel kapcsolatos lényeges kérdéseket, amelyekre minden működő online működő vállalkozásnak választ kell adnia. A záródolgozatom utolsó részében kifejtésre kerültek a webáruház marketing stratégiák, amik jelenleg is naprakészek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szanyó László
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: elektronikus vásárlás - online vásárlás, online marketing, stratégia, SWOT-elemzés, versenyhelyzet elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:17
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet