A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál

Németh Jázmin (2022) A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Németh Jázmin RYJY10 záródolgozat.pdf] PDF
Németh Jázmin RYJY10 záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Záró dolgozati összefoglaló Németh Jázmin RJYJ10.pdf] PDF
Záró dolgozati összefoglaló Németh Jázmin RJYJ10.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (208kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom célja a marketingstratégia kialakítása és elemzése volt a PEPCO vállalatnál. A vizsgálathoz a közösségi médiát vettem alapul leginkább. A szakmai rész előtt bemutattam az online marketing jellemzőit, az online kommunikáció sajátosságait, eszközeit és stratégiáját. Ezt követően a közösségi médiát mutattam be, mint marketingkommunikációs eszköz. Itt szó volt a közösségi média csoportosításáról, az online közösségekről és a közösségi oldalak népszerűségéről. A PEPCOnál a közösségi média esete megjelenik a Facebookon, Instagramon és a Tiktokon is. Az elméleti rész után következett a vállalkozás működésnek, történetének, tevékenységi körének ismertetése. A vállalkozás elemzésénél STEEP elemzést, Porter féle öt versenyerő modellt és a SWOT elemzést használtam az egyetemen tanultak alapján. Ezt követően a vállalkozás online tevékenységét jellemeztem. Az online marketing tevékenység részben kitértem a célokra, a célcsoportot meghatároztam, a csatornákat, eszközöket bemutattam. Tartalom, ajánlat témakört kifejtettem, költségvetést készítettem és ellenőrzést, mérést vizsgáltam. Végezetül javaslatot tettem a PEPCO online tevékenységére, ahol azt javasoltam, hogy a sikeres jövőbeni működés érdekében több infulencerrel végezzenek kapcsolatot, a hirdetéseket növeljék a közösségi oldalakon, illetve nyereményjátékokat is készítsenek. 20 Összeségében elmondhatom és megállapítható a PEPCO online tevékenysége jelenleg jól működik, nyereséges, modern, dinamikus vállalatról van szó, akik az online marketingre is fókuszálnak. A vállalat vezetése tapasztalt szakemberekből áll úgy gondolom a vállalkozás még jobban sikeres lesz

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, internet, közösségi média, online marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:17
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet