Németh Jázmin (2022) A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Németh Jázmin RYJY10 záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Záró dolgozati összefoglaló Németh Jázmin RJYJ10.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (208kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom célja a marketingstratégia kialakítása és elemzése volt a PEPCO vállalatnál. A vizsgálathoz a közösségi médiát vettem alapul leginkább. A szakmai rész előtt bemutattam az online marketing jellemzőit, az online kommunikáció sajátosságait, eszközeit és stratégiáját. Ezt követően a közösségi médiát mutattam be, mint marketingkommunikációs eszköz. Itt szó volt a közösségi média csoportosításáról, az online közösségekről és a közösségi oldalak népszerűségéről. A PEPCOnál a közösségi média esete megjelenik a Facebookon, Instagramon és a Tiktokon is. Az elméleti rész után következett a vállalkozás működésnek, történetének, tevékenységi körének ismertetése. A vállalkozás elemzésénél STEEP elemzést, Porter féle öt versenyerő modellt és a SWOT elemzést használtam az egyetemen tanultak alapján. Ezt követően a vállalkozás online tevékenységét jellemeztem. Az online marketing tevékenység részben kitértem a célokra, a célcsoportot meghatároztam, a csatornákat, eszközöket bemutattam. Tartalom, ajánlat témakört kifejtettem, költségvetést készítettem és ellenőrzést, mérést vizsgáltam. Végezetül javaslatot tettem a PEPCO online tevékenységére, ahol azt javasoltam, hogy a sikeres jövőbeni működés érdekében több infulencerrel végezzenek kapcsolatot, a hirdetéseket növeljék a közösségi oldalakon, illetve nyereményjátékokat is készítsenek. 20 Összeségében elmondhatom és megállapítható a PEPCO online tevékenysége jelenleg jól működik, nyereséges, modern, dinamikus vállalatról van szó, akik az online marketingre is fókuszálnak. A vállalat vezetése tapasztalt szakemberekből áll úgy gondolom a vállalkozás még jobban sikeres lesz
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, internet, közösségi média, online marketing, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Nov. 11. 08:17 |
Utolsó módosítás: | 2022. Nov. 11. 08:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |