Nichtovitz Ágnes (2022) A marketing területei, módszerei a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Nichtovitz Ágnes - Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nichtovitz Ágnes - Záródolgozat összefoglaló - 1.1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (326kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt húsz esztendő során dinamikus ütemben fejlődő technológia révén médiafogyasztási szokásaink napjainkra gyökeresen megváltoztak, melyekhez a vállalatok marketing területeinek is folyamatos és gyors reakcióval kell alkalmazkodniuk. Mindennapjainkban a marketingeszközök által generált rendkívül nagy reklámzaj eredményeként a vásárlásra ösztönző hatás mellett gyakran ellenérzést, elutasító reakciót is kiválthatnak a fogyasztókban anélkül, hogy ismernénk a reklámozott terméket vagy szolgáltatást. Ennek okán a legtöbb vállalat marketingterülete számára komoly kihívást jelenthet a hatékony, kreatív marketingkommunikációs mix kiválasztása, melyhez nélkülözhetetlen minden kommunikációs forma gyengeségeinek és erősségeinek teljeskörű és pontos ismerete. Célkitűzésem a marketingkommunikáció modern értelmezés szerinti területeinek és módszereinek átfogó ismertetése, melyek által a vállalatok szolgáltatása, terméke ismertté, népszerűvé tehető, ezzel elősegítve a márkahű fogyasztói réteg kialakítását, hozzájárulva a vállalatok prosperatív működéséhez. Záródolgozatom az optimális kommunikációs mix kérdése köré épül, ennek megfelelően dolgozatom első felében a marketingkommunikáció fogalmát, területeinek jellemzőit vázolom fel a modern értelmezés szerinti –, ún. vonal feletti terület bemutatásával, melyet követően részletesen kitérek az ún. vonal alatti terület eszközeire. Ezt követően dolgozatom második felében az ismertetett marketingkommunikációs területek és módszerek gyakorlati oldalú megközelítésének céljából a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. által alkalmazott marketingkommunikációs eszközöket ismertetem, végül összefoglalásomat a tanulmányaim során szerzett marketingismeretanyag alapján konstruktív javaslattétellel zárom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | belső PR, direkt marketing, marketing, média, termékmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Nov. 11. 08:16 |
Utolsó módosítás: | 2022. Nov. 11. 08:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |