Az üzleti világ kommunikációja

Zámbó Zsuzsanna (2022) Az üzleti világ kommunikációja. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Zámbó_Zsuzsanna_Záródolgozat_2022.pdf] PDF
Zámbó_Zsuzsanna_Záródolgozat_2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (836kB)
[thumbnail of Zámbó_Zsuzsanna_Összefoglaló_2022.pdf] PDF
Zámbó_Zsuzsanna_Összefoglaló_2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (203kB)

Absztrakt (kivonat)

A választott témám a vállalati kommunikáció megvizsgálása PR, marketingkommunikáció szempontjából, hiszen ezt tartom a legközelebbi témának magamhoz.A kommunikáció rohamosan fejlődött az elmúlt húsz év alatt. Nagy mértékben gyorsult és digitalizálódott. Az információ gyors feldolgozása versenyelőnyt teremt a cégek számára. Az információk sokaságát lehet kezelni, de a mindennapi életben nem lehet az összeset befogadni. Szükség van az információk folytonos szűrésére; és az információt, mint ingert nekünk a legjobb módon kell megszűrni, hogy csak azok a hírek legyenek információértékűek, amik nekünk fontosak.A legismertebb marketingmixeket szeretném bemutatni, kifejteni és összehasonlítani. A 4P modellről, az azt kibővített 7P modellről, és az egyik legújabb 4C, majd 7C modellről szeretném átadni a tudásomat.Kutatásomban tisztáztam a marketingmix lépéseit, eszközeit, átívelhetőségét. Ennek eredményeként eljutottam odáig, hogy a marketingkommunikáció nélkülözhetetlen a sikerek eléréséhez több területen. Útmutatása segíti termékeink, szolgáltatásaink cégünk megismertetését a vevőkkel, partnerekkel.Rengeteg marketing csatorna és eszköz létezik, és nem mindig egyértelmű, hogy melyiket tudja eredményesen használni, hiszen nincs két egyforma cég.Összességében úgy vélem, hogy a marketingkommunikáció fogalmát nem elég tudni, hiszen nagyon sok rétegű a kommunikáció.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, 4C, 7C, 7P modell, arculat - image, belső PR, külső pr, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:16
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet