A nem anyagi ösztönzők jelentősége az Y és a Z generációs munkavállalók motivációjában

Szilágyi Dóra Zsuzsanna (2022) A nem anyagi ösztönzők jelentősége az Y és a Z generációs munkavállalók motivációjában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of A nem anyagi ösztönzők jelentősége az Y és a Z generációs munkavállalók motivációjában.pdf] PDF
A nem anyagi ösztönzők jelentősége az Y és a Z generációs munkavállalók motivációjában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Szilágyi_Dóra.pdf] PDF
BA_O_Szilágyi_Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (279kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatási témám A nem anyagi ösztönzők jelentősége az Y és a Z generációs munkavállalók motivációjában. Úgy vélem, hogy egy szervezet sikeressége többségében a humán tőkén múlik. Ezért is fontos megérteni az egyén viselkedését, annak motivációját, és hogy mivel ösztönözhető. Továbbá e két korosztály a legújabb belépő a munkaerőpiacra, így fontosnak véltem ezt a két generációt elemezni. Mindezek mellett egyre nagyobb és nagyobb részét teszik ki a munkaerőpiacnak is. A kutatásom során arra kerestem a választ, hogy az Y és a Z generációt milyen tényezők motiválják a munkában a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.-nél. Továbbá fel akartam tárni, hogy egy új, modern munkakörnyezet milyen hatással van a munkavállalók motivációjára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: emberi erőforrás menedzsment, motiváció, munkakörnyezet, Y generáció, Z gereráció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:16
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet