Szilágyi Dóra Zsuzsanna (2022) A nem anyagi ösztönzők jelentősége az Y és a Z generációs munkavállalók motivációjában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
A nem anyagi ösztönzők jelentősége az Y és a Z generációs munkavállalók motivációjában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Szilágyi_Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (279kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatási témám A nem anyagi ösztönzők jelentősége az Y és a Z generációs munkavállalók motivációjában. Úgy vélem, hogy egy szervezet sikeressége többségében a humán tőkén múlik. Ezért is fontos megérteni az egyén viselkedését, annak motivációját, és hogy mivel ösztönözhető. Továbbá e két korosztály a legújabb belépő a munkaerőpiacra, így fontosnak véltem ezt a két generációt elemezni. Mindezek mellett egyre nagyobb és nagyobb részét teszik ki a munkaerőpiacnak is. A kutatásom során arra kerestem a választ, hogy az Y és a Z generációt milyen tényezők motiválják a munkában a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.-nél. Továbbá fel akartam tárni, hogy egy új, modern munkakörnyezet milyen hatással van a munkavállalók motivációjára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | emberi erőforrás menedzsment, motiváció, munkakörnyezet, Y generáció, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Nov. 11. 08:16 |
Utolsó módosítás: | 2022. Nov. 11. 08:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |