Molnár Anna (2022) Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Molnár_Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (208kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a felhasználók által generált tartalom, mint online marketingkommunikációs eszköz. Témaválasztásom alapját az egyre növekvő online jelenlét és a minőségi tartalom iránt megjelenő igények adták. Mivel az életünk rohamosan felgyorsult és szinte minden területen változásokkal vagyunk körülvéve, a marketing témakörére is elmondható, hogy számos átalakuláson ment át az elmúlt évtizedekben. A fogyasztói igények folyamatos figyelemmel kísérése elkerülhetetlen és megkívánja a vállalatoktól a gyors alkalmazkodást az újonnan kialakult helyzetekhez és trendekhez. Ezt a fontos felismerést az adta, hogy ma már kevésnek bizonyul az információ és a tények eljuttatása a vásárlókhoz, a kommunikációban sokkal inkább az érzelmekre ható emocionális faktorok kapnak szerepet. Ugyanis egyre több kutatás és szakirodalom támasztja alá azt az új tendenciát, miszerint a fogyasztók racionális döntések helyett, inkább érzelmi alapon hoznak döntéseket és ezzel válnak befolyásolhatóvá. Ebből kiindulva vizsgáltam meg az egyes marketingkommunikációs eszközök hatékonyságát, kiemelten a felhasználók által generált tartalmakat, amelyek egyre nagyobb szerepet kapnak az új lehetőségeket kínáló online platformokon, mint marketingkommunikációs csatornákon, bevonva ezzel a felhasználókat is a reklámkészítésbe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, marketing, marketingkommunikáció, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Nov. 11. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Nov. 11. 08:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |