Az ügyfélkapcsolat-kezelési rendszer jelene és jövője egy univerzális banknál.

Nagy Róbert (2022) Az ügyfélkapcsolat-kezelési rendszer jelene és jövője egy univerzális banknál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdologzat_Nagy_Robert_DI62PA.pdf] PDF
Szakdologzat_Nagy_Robert_DI62PA.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 09..

Download (858kB)
[thumbnail of CIB_Nagy_Robert_titkositasi_kerelem.pdf] PDF
CIB_Nagy_Robert_titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (232kB)
[thumbnail of Összefoglalás_NagyRobert_DI62PA.pdf] PDF
Összefoglalás_NagyRobert_DI62PA.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 09..

Download (211kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakmai gyakorlatom során betekintlst nyerhettem, hogyan épül fel és működik egy banknál az online bankkártyás fizetés. Letesztelhettem, hogyan épülnek bele a CIB Bank rendszerei egy webshopba illetve milyen okai lehetnek, hogy egy bankkártyás fizetés miért kerül elutasításra. Szakdologatomban egy kicsitvel másabb témát dolgoztam fel mégpedig a CRM rendszereket. Ismertettem, általánoságban milyen részei, céljai és csoportjai vannak egy ilyen rendszernek. A CIB Bank Zrt-nél megszerzett tudásom alapján pedig azt is bemutatásra került, hogy náluk, hogyan épül fel a CRM és hogyan kell használni.A legfőbb része viszont a dolgozatomnak a Digical Data nevű projekt volt az Intesa Sanpaolo leánybankjait érintő hatalmas fejlesztés. Ezen belül ismertettem a tervezett működését, előnyeit és célját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdaságinformatikus

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Tölgyesi Dávid
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: adatfeldolgozás, bank, big data, CRM, digitális jövő
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:15
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet