A marketingpolitika komponensei, eszközei és rendeltetése a HR szolgáltatások értékesítésében a Viapan Klaszter működésének tükrében

Nyirádi Marcell (2022) A marketingpolitika komponensei, eszközei és rendeltetése a HR szolgáltatások értékesítésében a Viapan Klaszter működésének tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Nyirádi Marcell_2022május_titkos .pdf] PDF
Nyirádi Marcell_2022május_titkos .pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2032. Május 03..

Download (2MB)
[thumbnail of Nyirádi Marcell titkosítási kérelem.pdf] PDF
Nyirádi Marcell titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (583kB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk .pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk .pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2032. Május 03..

Download (343kB)

Absztrakt (kivonat)

ÖSSZEFOGLALÁS Dolgozatom első részében a marketinggel kapcsolatos kulcsfogalmakat ismertettem, hogy az utána lévő, ezzel összefüggő témát könnyebben tudjam átadni. Például szó volt a marketing fogalmáról, céljáról, eszközeiről és a B2B – B2C marketingről egyaránt. Ebből kifolyólag a Viapan Group marketingesek feladatait mutattam be hosszasan, hogy ők valójában mivel is foglalkoznak a hétköznapokban. Ezek mellett azt is ismertettem dolgozatomban, hogy milyen marketing stratégiával dolgoznak, mi ennek a folyamata, stb. Az úgynevezett employer branding-ről is szó esett, ami az éves marketing stratégián kívül ugyancsak az ő feladatuk. Második részben a fő üzletágakat szemléltettem, Diák-, Kölcsönzési-, Közvetítési-, Nyugdíjas üzletág. Egy teljesen új ág is szerepel a dolgozatomban, ami nem más, mint a Kisgyermekkel otthon lévők szövetkezete. Ezeket részletesen ismertettem, leírtam céljaikat, ahova lehetett beillesztettem a logót is. Sok embernek ismerős lehetett a Diák üzletágunk logója, mivel országszerte eléggé elismert és sokat látott.Harmadik blokkban a technikai fejlődés és a COVID-19 volt előtérben. Lényegében a mai modern világ digitalizációját hoztam fel témául, hogy mennyire meghatározza életünket és egyben a munkánkat is. Ismertettem a külső munkavállalók helyzetét a vírus ideje alatt, hogy mennyire megnövekedett a munkanélküliek száma és a Viapan Group milyen megoldásokat nyújtott a külső munkavállalók számára. Ezek előtt pedig, hogy a belső munkavállalókat hogyan érintette a járvány. Megjelent a home office és különböző online platformokon elérhető meetingek (Teams, Zoom, stb.) Majd arra is kitértem, hogy milyen hatással volt a marketingeseinkre. Negyedik fejezetben az értékesítést mutattam be, ennek definícióját, célját és főbb típusait. Majd ugyanúgy kitértem arra, hogyan hatott a vírus az értékesítőinkre és milyen módszerekkel oldották meg a meetingeket, tárgyalásokat és egyéb munkaköri feladataikat. Utolsó etapban szemléltettem a Viapannál meglévő forradalmi okos névjegykártyát, mi is ez a kártya és milyen előnyökkel jár. Továbbá egy személyes élményemet írtam le, ami az értékesítő kollégámmal éltem át egy tárgyaláson keretein belül.  Mindezek után tettem egy javaslatot, hogy a cégnek mire kellene figyelni vagy mit kellene tenni a pozitív és egyben a tökéletes munka érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: branding, emberi erőforrás - munkaerő, értékesítés, marketing, munkaerő közvetítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:15
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet