Online marketingkommunikációs trendek a 21. században

Oroszi Viktória (2022) Online marketingkommunikációs trendek a 21. században. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat.pdf] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Záródolgozati összefoglaló.pdf] PDF
Záródolgozati összefoglaló.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (347kB)

Absztrakt (kivonat)

ÖsszefoglalásZáródolgozatom célja az volt, hogy bemutassam az online marketing eszközöket és a trendeket, hogy ezek miként valósulnak meg a gyakorlatban. Ennek elemzésére az Octopus Invest Kft. volt a segítségemre, ahol a szakmai gyakorlatomat töltöttem.Írásom második részében ismertettem, hogy mi is a marketingkommunikáció, milyen fajtái vannak, majd a reklámra tértem ki jobban, mint marketing eszköz. Ezután egy táblázat segítségével mutattam be, hogy az internet fejlődése milyen hatással van a fogyasztókra.A harmadik fejezetben írásba foglaltam az online marketingkommunikáció fogalmát, majd annak eszközeit:SEO – keresőoptimalizálásWeboldalFizetett hirdetések – PPCTartalommarketingE-mail marketingKözösségi média marketing.Ezt követően egy táblázattal összehasonlítottam a hagyományos és a közösségi médiát, miben térnek el egymástól, miben hasonlítanak, később pedig felsoroltam a közösségi média platformokat.A negyedik fejezetben olvashatunk a piaci trendekről, hogy melyek a legnépszerűbb online marketingkommunikációs trendek napjainkban.Social shoppingVideó marketingInfluencer marketingChatbotokMesterséges intelligenciaKözösségi média történetekHangalapú keresésekVizuális keresésekKözösségi üzenetküldő alkalmazásokPodcastDolgozatom utolsó részét pedig a tapasztalataimmal folytattam, hogy az Octopus Invest Kft.-nál hogyan valósult meg az online marketingkommunikáció és azok trendjei. Ismertettem, hogy a cég milyen online platformokat használ a reklámozásra. Gyakorlatilag csak weboldala van és Facebook oldala. Levontam a következtetéseket, hogy a hazai KKV-k nem igazán fektetnek bele nagy energiát az online marketingbe, így a piaci trendeket nem is használják ki.A legvégén pedig javaslatokat tettem, hogy miként lehetne fejleszteni a cég marketingjét. Elsősorban egy jó stratégiával, tervezéssel, majd még egy hirdetési felület kiválasztásával, és a végén pedig a rendszerességgel, nem szabad elhanyagolni a folyamatos reklámozást, hogy véletlenül se merüljön feledésbe a vállalkozás.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Gólya Olivér
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, reklámeszközök, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:15
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet