Lantos Alexandra (2022) A megismert cég elhelyezkedése a magyar húspiacon. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Lantos Alexandra Záródolgozat hiteles.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Lantos Alexandra Záródolgozat összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (231kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban a megismert cég által mutattam be marketing eszközöket. Úgy gondolom a kutatás rendkívül hasznos tanulmány volt számomra, hiszen megtapasztalhattam egy ekkora baromfifeldolgozó cégnek mennyi munkájába kerül egy piaci pozíciót megtartani. A sikerhez hozzájárul a fogyasztók pozitív visszajelzése, és munkám során azt tapasztaltam a vállalat jó úton halad a siker felé. A dolgozatom a szakmai beszámolóval kezdődött, amiben igyekeztem bemutatni a céget és annak termelését, ugyanakkor az általam elvégzett munkát, azon belül pedig két munkafolyamatot. Igyekeztem bemutatni azt is, mindezek miként hat a vállalatra, vagy milyen szerepet játszik a működésében. Bemutattam a HR szoftvert is, amivel dolgoztam. A záródolgozatomat a marketing sajátosságok bemutatásával kezdtem, annak szerepével és jelentőségével. A kutatómunkát így a marketing környezet elemzésével indítottam. A külső környezeti adottságok bemutatására elvégeztem a STEEP analízist, amelyből kiderült, hogy az egyre öregedő társadalom ellenére is baromfi termékekre mindig szükség lesz, nem korhoz van kötve a baromfi ételek vásárlása. A belső környezeti adottságokat a GYELV elemzéssel mutattam ki, amiből kiderült, hogy a vállalat dúskál az erősségekben, ennek ellenére gyengeségek is jelen vannak, amik többnyire a cég önhibáján kívül alakultak ki. A madárinfluenza kialakulása miatt nem volt alapanyag, erősödött a fluktuáció. Nagyon sok lehetőség áll a cég előtt, és ha azok kihasználásra kerülnek, akkor a vállalat egy előkelőbb pozíciót is elfoglalhat a piacon. A fogyasztói vélemények nagyon fontosak a megismert cég számára, ugyanis azokat is figyelembe véve bővítik a kínálatukat. Összességében úgy vélem a cég igyekszik aktív marketing tevékenységet folytatni. Jelenleg a madárinfluenza kockázatának csökkenésére fektet nagy hangsúlyt, illetve az állományok védettségét erősíti a cég.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | baromfiágazat, húsfogyasztás, húspiac, infláció, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Nov. 11. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Nov. 11. 08:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |