Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában

Sárkány Dóra (2022) Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_sarkany_dora_p9jus7.pdf] PDF
szakdolgozat_sarkany_dora_p9jus7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (488kB)
[thumbnail of BA_O_sárkány_dóra.pdf] PDF
BA_O_sárkány_dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (226kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a CRM (Ügyfélkapcsolat Kezelő Rendszerek) felhasználásáról, bevezetésének nehézségeiről és kritikus pontjairól, továbbá ezen rendszerek pozitív hatásairól a logisztika szektorának nehézségeit és fájópontjait vizsgálva. Vizsgálom valós vállalkozások esetében mind a bevezetés folyamatát, mind a rendszer pozitív hatásait is. Szakdolgozatom végén pedig két kérdést válaszolok meg. Az első, hogy a CRM rendszerek az ERP rendszerek mellett elengedhetetlen részei egy fejlődő és fenntartható vállalkozásnak, a második pedig egy részletesebben vizsgált kérdéskör miszerint, vajon hol helyezkedik el ez a választóvonal, illetve meg lehet-e határozni, hogy milyen feltételek teljesülése szükséges ahhoz, hogy egy ilyen rendszer implementálása a vállalkozás számára megérje, illetve, hogy ez a folyamat végbe is menjen és a rendszer effektíven működjön.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, CRM, logisztika, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 11. 08:15
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 11. 08:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet