Sárkány Dóra (2022) Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában. Faculty of Finance and Accountancy.
PDF
szakdolgozat_sarkany_dora_p9jus7.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (488kB) |
|
PDF
BA_O_sárkány_dóra.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (226kB) |
Abstract
Szakdolgozatom témája a CRM (Ügyfélkapcsolat Kezelő Rendszerek) felhasználásáról, bevezetésének nehézségeiről és kritikus pontjairól, továbbá ezen rendszerek pozitív hatásairól a logisztika szektorának nehézségeit és fájópontjait vizsgálva. Vizsgálom valós vállalkozások esetében mind a bevezetés folyamatát, mind a rendszer pozitív hatásait is. Szakdolgozatom végén pedig két kérdést válaszolok meg. Az első, hogy a CRM rendszerek az ERP rendszerek mellett elengedhetetlen részei egy fejlődő és fenntartható vállalkozásnak, a második pedig egy részletesebben vizsgált kérdéskör miszerint, vajon hol helyezkedik el ez a választóvonal, illetve meg lehet-e határozni, hogy milyen feltételek teljesülése szükséges ahhoz, hogy egy ilyen rendszer implementálása a vállalkozás számára megérje, illetve, hogy ez a folyamat végbe is menjen és a rendszer effektíven működjön.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 21. század, CRM, logisztika, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Nov. 11. 08:15 |
Last Modified: | 2022. Nov. 11. 08:15 |
Actions (login required)
View Item |