Sárkány Dóra (2022) Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
szakdolgozat_sarkany_dora_p9jus7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (488kB) |
|
PDF
BA_O_sárkány_dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (226kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a CRM (Ügyfélkapcsolat Kezelő Rendszerek) felhasználásáról, bevezetésének nehézségeiről és kritikus pontjairól, továbbá ezen rendszerek pozitív hatásairól a logisztika szektorának nehézségeit és fájópontjait vizsgálva. Vizsgálom valós vállalkozások esetében mind a bevezetés folyamatát, mind a rendszer pozitív hatásait is. Szakdolgozatom végén pedig két kérdést válaszolok meg. Az első, hogy a CRM rendszerek az ERP rendszerek mellett elengedhetetlen részei egy fejlődő és fenntartható vállalkozásnak, a második pedig egy részletesebben vizsgált kérdéskör miszerint, vajon hol helyezkedik el ez a választóvonal, illetve meg lehet-e határozni, hogy milyen feltételek teljesülése szükséges ahhoz, hogy egy ilyen rendszer implementálása a vállalkozás számára megérje, illetve, hogy ez a folyamat végbe is menjen és a rendszer effektíven működjön.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, CRM, logisztika, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Nov. 11. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Nov. 11. 08:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |