Magyarországi gasztronómiai fesztiválok marketingkommunikációja konkrét példák alapján

Radics Dóra (2012) Magyarországi gasztronómiai fesztiválok marketingkommunikációja konkrét példák alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16498_LJJ9HY - Radics Dóra.pdf] PDF
D_16498_LJJ9HY - Radics Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gasztronómia, Fesztivál, Marketingkommunikáció, Turizmus, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Nov. 08. 09:58
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 08. 09:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet