Fejlődés és növekedés a digitalizáció korában: A growth hacking marketing módszer lehetőségei

Barta Dzsenifer (2022) Fejlődés és növekedés a digitalizáció korában: A growth hacking marketing módszer lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of BartaDzsenifer.pdf] PDF
BartaDzsenifer.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of szakdolgozati-osszefoglalas_2022majustol (1).pdf] PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_2022majustol (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (244kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a growth hacking módszer általános ismertetése, valamint az általa nyújtott lehetőségek feltárása a digitalizáció korában. A kutatásom során a feltárt growth hacking módszer által összefoglalt elemek szerint viszgálom a növekedés és fejlődést a hazai vállalatok marketing tevékenységében marketing szakértők megkérdezése által. A kutatás célja, hogy feltárjam a hazai vállalatok jellemző módszereit és eszköztárát a növekedés és fejlődés tekintetében, valamint összehasonlítsam azt a growth hacking módszer által javasoltakkal. Motivációm, hogy feltárjam azokat a lehetőségeket, amelyekre nagyobb figyelmet fordítva a hazai vállalatok még hatékonyabbakká válhatnak a digitalizációk és innovációk korában. A szakdolgozatom fejezeteit tekintve, az első bevezető fejezet után a második fejezetben az internet fejlődéséről és jelentőségéről gyűjtöttem adatokat és statisztikákat, majd ehhez kapcsolódóan az online marketing megjelenéséről is szót ejtek. Az online marketing eszközök általános ismertetése, ehhez kapcsolódó kutatás eredménye, illetve a digitális és hagyományos marketing között fellelhető különbségek ismertetése is a fejezet része. A harmadik fejezetben a growth hacking definicióinak ismertetése a célom, illetve a growth hacker személyének körülírása. Emelllett a growth hacking módszer megismerésének könnyítése érdekében, főbb pontjaiban egy másik marketing módszerrel, a slow marketing megközelítéssel állítottam párhuzamba. A negyedik fejezetben a growth hacking lehetséges gyakorlati megvalósításának folyamatát szeretném bemutatni. Ehhez szakértők által megállapított kulcselemeket ismertettem, valamint egy az Egyesült Krirályságban végzett kutatás eredményeit fejtem ki. A kutatás eredményei alapján létrehozott folyamatábra elemeinek megvizsgálása is a fejezet része. Az ötödik fejezetben a saját kutatásom módszertanát, az előzetesen felállított hipotéziseimet ismerteti. Majd a kutatásom eredményeit részletesen kifejtem, ez alapján a felállított hipotéziseket értékelem, illetve általános javaslatokat fogalmazok meg amelyek levonhatóak a kutatás eredményeiből.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Gyenes Fanny
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Németh Szilárd
Belső
főiskolai docens; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, digitális felületek, digitális marketing, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:26
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet