Barta Dzsenifer (2022) Fejlődés és növekedés a digitalizáció korában: A growth hacking marketing módszer lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
BartaDzsenifer.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_2022majustol (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a growth hacking módszer általános ismertetése, valamint az általa nyújtott lehetőségek feltárása a digitalizáció korában. A kutatásom során a feltárt growth hacking módszer által összefoglalt elemek szerint viszgálom a növekedés és fejlődést a hazai vállalatok marketing tevékenységében marketing szakértők megkérdezése által. A kutatás célja, hogy feltárjam a hazai vállalatok jellemző módszereit és eszköztárát a növekedés és fejlődés tekintetében, valamint összehasonlítsam azt a growth hacking módszer által javasoltakkal. Motivációm, hogy feltárjam azokat a lehetőségeket, amelyekre nagyobb figyelmet fordítva a hazai vállalatok még hatékonyabbakká válhatnak a digitalizációk és innovációk korában. A szakdolgozatom fejezeteit tekintve, az első bevezető fejezet után a második fejezetben az internet fejlődéséről és jelentőségéről gyűjtöttem adatokat és statisztikákat, majd ehhez kapcsolódóan az online marketing megjelenéséről is szót ejtek. Az online marketing eszközök általános ismertetése, ehhez kapcsolódó kutatás eredménye, illetve a digitális és hagyományos marketing között fellelhető különbségek ismertetése is a fejezet része. A harmadik fejezetben a growth hacking definicióinak ismertetése a célom, illetve a growth hacker személyének körülírása. Emelllett a growth hacking módszer megismerésének könnyítése érdekében, főbb pontjaiban egy másik marketing módszerrel, a slow marketing megközelítéssel állítottam párhuzamba. A negyedik fejezetben a growth hacking lehetséges gyakorlati megvalósításának folyamatát szeretném bemutatni. Ehhez szakértők által megállapított kulcselemeket ismertettem, valamint egy az Egyesült Krirályságban végzett kutatás eredményeit fejtem ki. A kutatás eredményei alapján létrehozott folyamatábra elemeinek megvizsgálása is a fejezet része. Az ötödik fejezetben a saját kutatásom módszertanát, az előzetesen felállított hipotéziseimet ismerteti. Majd a kutatásom eredményeit részletesen kifejtem, ez alapján a felállított hipotéziseket értékelem, illetve általános javaslatokat fogalmazok meg amelyek levonhatóak a kutatás eredményeiből.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, digitális felületek, digitális marketing, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:26 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |