Bandurné Vitényi Krisztina (2022) Munkaerő-megtartás a teljesítményértékelés eszközeivel az ügyfélszolgálaton és a vállalat többi területén. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat_JOVDGR.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (650kB) |
|
PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_2022_JOVDGR.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (206kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a munkaerő-megtartás a teljesítményértékelés eszközeivel az ügyfélszolgálati tevékenységen keresztül nézve, de a vállalkozás egész területére vetítve. 10 éve dolgozom ügyfélszolgálati területen és kutatásommal arra voltam kíváncsi, hogyan lehet megelőzni a fluktuációt a teljesítményértékelés eszközeivel. Dolgozatom elején az ügyfélszolgálati területre térek ki, leírom milyen a munkakör, melyek a legalkalmasabb személyek és milyen a terület a gyakorlatban. Később a képzési lehetőségről és a teljesítményértékelési módokról írtam elemzést. Fontosnak tartottam kitérni arra, hogy a front és back office területeken akár eltérő teljesítményértékelési lehetőségeket is alkalmazhatunk a két féle munkakör eltérő jellege miatt. Kérdőívet küldtem ki munkahelyem összes dolgozójának, annak eredményét elemeztem és ebből valamint a szakirodalmi és saját tapasztalatomból szerzett adatokat összevetve készítettem el a célkitűzéseket és javaslatokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fluktuáció, munkaerő-gazdálkodás, teljesítményértékelés, Ügyfél elégedettség, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:22 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |