Digitális transzformáció egy magyarországi szolgáltató központban

Csavajda Ábel Boldizsár (2022) Digitális transzformáció egy magyarországi szolgáltató központban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_.pdf] PDF
Szakdolgozat_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of szakdolgozati-osszefoglalas_Csavajda_Abel_.pdf] PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_Csavajda_Abel_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (311kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom fő témája a digitális transzformáció folyamata egy szolgáltató központban. Részletesen foglalkoztam a technológiai megoldásokkal és a robotikus automatizációs rendszerekkel, amelyek bevezetésre kerültek a munkahelyemen a technika fejlődése során.A kutatásom hipotézise, hogy a munkahelyemen megvalósult digitalizáció jelentős mértékben elősegítette a vállalat növekedését, valamint a különböző technológiai újítások megkönnyítették a munkavállalók számára a munkát, javították az ügyfélelégedettséget, valamint optimalizálták a költségeket. A kutatási eredményeimet esettanulmány feldolgozás módszerével mutatom be, valamint az információk megszerzéséhez kevert típusú interjúkat készítettem a vállalatnál dolgozó szakemberekkel és céges kimutatásokat, dokumentációkat dolgoztam fel. Az interjúk alanyai az SSC-ben dolgozó innovációért és fejlesztésekért felelős felsővezetők, HR osztály, valamint csoportvezetők és alkalmazottak voltak, akiknek nagy mértékben érinti a munkáját az új rendszerek bevezetése. Az esettanulmányom fókuszában a technológiai újítások és az új szoftverek részletes bemutatása állt. A dolgozatomban bemutatom, hogy mit jelent az SSC fogalma, valamint a digitalizáció és milyen technológiákat lehet alkalmazni egy szolgáltatóközpont munkafolyamatainál, valamint miként hat ez a vállalatra.A kutatásom végére arra a következtetésre jutottam, hogy a digitális gazdaságban stratégiai fontosságú az új technológiák integrálása a vállalat működésébe, valamint ezen újítások jelentős mértékben tudnak erőforrást optimalizálni és költséget minimalizálni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bőszéné Török Henriett
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Marciniak Róbert András
Belső
egyetemi docens; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatizáció - automatizálás, digitalizálás - digitalizáció, digitális gazdaság, esettanulmány, szolgáltató központ
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:21
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet