Digitális transzformáció egy magyarországi szolgáltató központban

Csavajda Ábel Boldizsár (2022) Digitális transzformáció egy magyarországi szolgáltató központban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_.pdf] PDF
Szakdolgozat_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of szakdolgozati-osszefoglalas_Csavajda_Abel_.pdf] PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_Csavajda_Abel_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (311kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom fő témája a digitális transzformáció folyamata egy szolgáltató központban. Részletesen foglalkoztam a technológiai megoldásokkal és a robotikus automatizációs rendszerekkel, amelyek bevezetésre kerültek a munkahelyemen a technika fejlődése során.A kutatásom hipotézise, hogy a munkahelyemen megvalósult digitalizáció jelentős mértékben elősegítette a vállalat növekedését, valamint a különböző technológiai újítások megkönnyítették a munkavállalók számára a munkát, javították az ügyfélelégedettséget, valamint optimalizálták a költségeket. A kutatási eredményeimet esettanulmány feldolgozás módszerével mutatom be, valamint az információk megszerzéséhez kevert típusú interjúkat készítettem a vállalatnál dolgozó szakemberekkel és céges kimutatásokat, dokumentációkat dolgoztam fel. Az interjúk alanyai az SSC-ben dolgozó innovációért és fejlesztésekért felelős felsővezetők, HR osztály, valamint csoportvezetők és alkalmazottak voltak, akiknek nagy mértékben érinti a munkáját az új rendszerek bevezetése. Az esettanulmányom fókuszában a technológiai újítások és az új szoftverek részletes bemutatása állt. A dolgozatomban bemutatom, hogy mit jelent az SSC fogalma, valamint a digitalizáció és milyen technológiákat lehet alkalmazni egy szolgáltatóközpont munkafolyamatainál, valamint miként hat ez a vállalatra.A kutatásom végére arra a következtetésre jutottam, hogy a digitális gazdaságban stratégiai fontosságú az új technológiák integrálása a vállalat működésébe, valamint ezen újítások jelentős mértékben tudnak erőforrást optimalizálni és költséget minimalizálni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatizáció - automatizálás, digitalizálás - digitalizáció, digitális gazdaság, esettanulmány, szolgáltató központ
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:21
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet