Customer Relationship Management integrációja vállalatirányítási rendszerekbe

Ihász Attila (2022) Customer Relationship Management integrációja vállalatirányítási rendszerekbe. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Ihasz_Attila_Customer Relationship Management integracioja vallalatiranyitasi rendszerekbe.pdf] PDF
Ihasz_Attila_Customer Relationship Management integracioja vallalatiranyitasi rendszerekbe.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Ihasz_Attila-Szakdolgozat jelentkezési lap.pdf] PDF
Ihasz_Attila-Szakdolgozat jelentkezési lap.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (260kB)

Absztrakt (kivonat)

A számítógépek, és az általuk létrehozott rendszerek fejlődése jelentősen elősegítette a vállalatok információs, - és kommunikációs folyamatának javulását. Témaválasztásom hátterében az állt, hogy szerettem volna a szakmai gyakorlatom során elvégzett feladatok mellett kicsit mélyebb betekintést nyerni a vállalat saját fejlesztésű ERP rendszerébe, a Fisher First™-be. Leginkább arra voltam kíváncsi, hogy egy nagyvállalat életében milyen hatásai vannak az ügyfélkapcsolat menedzsmentnek a gyártási, - és projektirányítási folyamatokra. A szakmai gyakorlati hely kiválasztása során az elsődleges cél az volt számomra, hogy kamatoztatni tudjam a képzés során tanultakat, - illetve betekintést nyerhessek egy vállalat gyártási és folyamatirányítási rendszerébe.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdaságinformatikus

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: adatbáziskezelés, CRM, dokumentumkezelés, ERP rendszerek, projektkontrolling
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:20
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet