Ihász Attila (2022) Customer Relationship Management integrációja vállalatirányítási rendszerekbe. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Ihasz_Attila_Customer Relationship Management integracioja vallalatiranyitasi rendszerekbe.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Ihasz_Attila-Szakdolgozat jelentkezési lap.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (260kB) |
Absztrakt (kivonat)
A számítógépek, és az általuk létrehozott rendszerek fejlődése jelentősen elősegítette a vállalatok információs, - és kommunikációs folyamatának javulását. Témaválasztásom hátterében az állt, hogy szerettem volna a szakmai gyakorlatom során elvégzett feladatok mellett kicsit mélyebb betekintést nyerni a vállalat saját fejlesztésű ERP rendszerébe, a Fisher First™-be. Leginkább arra voltam kíváncsi, hogy egy nagyvállalat életében milyen hatásai vannak az ügyfélkapcsolat menedzsmentnek a gyártási, - és projektirányítási folyamatokra. A szakmai gyakorlati hely kiválasztása során az elsődleges cél az volt számomra, hogy kamatoztatni tudjam a képzés során tanultakat, - illetve betekintést nyerhessek egy vállalat gyártási és folyamatirányítási rendszerébe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbáziskezelés, CRM, dokumentumkezelés, ERP rendszerek, projektkontrolling |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:20 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |