A marketing jelentősége egy kisvállalkozás életében : A Generál-Únió Kft. marketingstratégiájának kialakítása

Dobó Edina (2015) A marketing jelentősége egy kisvállalkozás életében : A Generál-Únió Kft. marketingstratégiájának kialakítása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dobó Edina Szakdolgozat 2015_végleges.pdf] PDF
Dobó Edina Szakdolgozat 2015_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Magyar cím

A marketing jelentősége egy kisvállalkozás életében : A Generál-Únió Kft. marketingstratégiájának kialakítása

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Marosán György
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai tanár

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 10:12
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet