Dobó Edina (2015) A marketing jelentősége egy kisvállalkozás életében : A Generál-Únió Kft. marketingstratégiájának kialakítása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Dobó Edina Szakdolgozat 2015_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Magyar cím
A marketing jelentősége egy kisvállalkozás életében : A Generál-Únió Kft. marketingstratégiájának kialakítása
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingstratégia, Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 07. 10:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |