Dávid Bianka (2022) A growth hacking megoldások eredményei és gyakorlati alkalmazásuk a KKV szektorban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Dávid Bianka_MSC_Vállalkozásfejlesztés_A growth hacking megoldások eredményei és gyakorlati alkalmazásuk a KKV szektorban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Dávid Bianka_MSC_Vállalkozásfejlesztés_Összefoglaló.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatás a growth hacking marketingstratégiákat tanulmányozza, figyelembe véve azt, hogy milyen eredményeket értek el, és milyen gyakorlati alkalmazással tették ezt meg a KKV szektorban. A kutatás a kis-, és középvállalkozási szektor három szereplőjének válaszait elemzi. A kutatás során elemzésre kerül három KKV marketingstratégiája, főbb eszközeik és a növekedési stratégiák alkalmazása. A válaszok a tanulmányozás után összegzésre kerülnek, ezen kívül ajánlások, ötletek és további stratégiai lehetőségek kerülnek felvetésre. A kutatáshoz elsősorban ismertetni szeretném, hogy mi a marketing, mi a marketingstratégia, a marketingkommunikáció. Ezek az alapvető definíciók és témakörök szükségesek ahhoz, hogy egy átfogó ismeretet tudjak átadni a marketingről és arról, hogy mi a célja. Ezután szeretném bemutatni azt, hogy hogyan fejlődött ki az online marketing. A digitális marketing jelenlegi fejlettsége nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy kialakuljanak a growth hacking módszerek, ezért mindenképp fontosnak tartom az összefoglalást arról, hogy hol tart jelenleg a digitális marketing, milyen lehetőségeket biztosít jelenleg a technológia. Ezek után pedig áttekintésre kerül, hogy hogyan alakultak ki a growth hacking eszközök és mik a jellemzőik. A célom, hogy részletesen bemutassam, hogy mit is jelent egy ilyen típusú módszer, és szeretnék konkrét példákat is hozni a könnyebb megértés érdekében. Az áttekintés során bemutatásra kerülnek a módszerek problémái is. A kutatásom választásának oka, hogy úgy gondolom, hogy a digitális marketing hatalmas jelentőséggel bír és a growth hacking módszerek alkalmasak arra, hogy egy kisebb vállalat is nagymértékű növekedést érjen el. Jelenleg a technológia nagy mértékű fejlődése lehetővé teszi azt, hogy kis cégek, vállalkozók is hatalmas tömegeket érjenek el az online marketing segítségével. Kifejezetten érdekesnek tartom azt, hogy a vállalatok hogyan állnak ehhez, kihasználják-e a lehetőséget vagy inkább a megszokott módszereknél maradnak.A kutatás során kiválasztok 3 kis-, és középvállalkozást, akikkel egy strukturált interjú keretén belül átbeszéljük az alapvető digitális marketingeszközeiket, a stratégiájukat és kikérdezem őket arról, hogy hogyan viszonyulnak a growth hacking módszerekhez, melyeket és milyen módon alkalmaznak. A kutatásom célja, hogy feltárjam, hogy a vállalkozások mennyire ismerik ezeket a módszereket, mitől függ, hogy alkalmazzák-e őket, és mi befolyásolja ezt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, growth hacking, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:20 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |