Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata

Barnóth Petra (2022) Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Barnóth Petra_M02W9Z_2022.05.11.pdf] PDF
Szakdolgozat - Barnóth Petra_M02W9Z_2022.05.11.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Barnóth Petra - Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Barnóth Petra - Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (49kB)
[thumbnail of Összefoglaló_Barnóth Petra.pdf] PDF
Összefoglaló_Barnóth Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (233kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom központi témája az ügyfélszolgálat hatékonyságának vizsgálata. Jelen tanulmány a KAVOSZ Zrt. ügyfélkapcsolati munkatársai munkavégzését kíséri figyelemmel. Kutatásom célja az ügyfélszolgálati hatékonyság növelése, illetve gátló tényezők kiszűrése és megszüntetése. A KAVOSZ Zrt. egy pénzügyi szektorban tevékenykedő vállalkozás. Tevékenységi körei közé tartozik a szolgáltatásnyújtás, ezen belül a kedvezményes, állami kamattámogatott konstrukciók létrehozása. Ezen termékeket a mikro-, kis- és középvállalkozások vehetik igénybe, ezzel megteremtve a fejlődési lehetőségeket. Kutatásom eléréséhez a kevert módszertant alkalmaztam, mellyel célom két csoport szempontjának felmérése volt. A kevert módszertan tartalmazza a kvalitatív és kvantitatív kutatást egyaránt. A kutatás célcsoportjai kvalitatív részről a KAVOSZ Zrt. ügyfelei tették ki, kvantitatív oldalról pedig a cég ügyfélszolgálati munkatársai. Az ügyfelek részére egy kérdőívet készítettem, melyet a hitelkérelem benyújtásakor, személyes jelenlét mellett töltöttek ki. Az ügyfélszolgálati kollégák egy meghatározott kérdéssorra felépített interjú keretein belül adták át számomra a személyes tapasztalataikat, szubjektív véleményüket. A választott módszertan céljai között szerepelt a két oldal nézőpontjának együttes vizsgálata. A célcsoportok résztvevői egyaránt saját tapasztalatok összességét adták át a kutatások keretein belül. Kérdőívet tekintve lehetőség volt az anonimitásra, melyből következtetni lehet a KAVOSZ Zrt. ügyfeleinek őszinte véleményei és álláspontjai átadására. Az interjún részt vevő munkatársak közötti közvetlen kapcsolat lehetővé tette a nyílt és az egyenes kommunikációt. Dolgozatomban bemutatásra kerül a két módszertan bemutatása, emellett a kutatási eredmények szemléltetése és kiértékelése. A kivizsgált kutatások következményeként megállapítható, hogy a stressz egyaránt lehet pozitív és negatív befolyásoló tényező, a végkimenetel kulcsa ennek kezelésében rejlik. A kutatásom megoldását azok a tényezők képezik, amelyek az ügyfélszolgálatot, mint csapatot, illetve a munkatársakat tekintve egyenként motiválják. Hatékonyágra növelő hatással lehet a több munkaerő bevonása, ezzel egyetemben a kapacitás felmérése és ennek növelése. Az új foglalkoztatottakat tekintve egyetemi hallgatók bevonásával az ügyfélszolgálati munkakörben tevékenykedők mindennapi munkavégzésében segítséget nyújthatnának, ezzel a tényezővel is pozitívan befolyásolná a hatékonysági kérdéseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Tóth Róbert János
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Faragóné Lepp Katalin
Belső
Mestertanár; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, szervezeti hatékonyság, ügyfél, ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélpanasz-kezelés, ügyfélszolgálat, ügyintézés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:20
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet