Eigenbrót Fanni (2022) Marketing területei és módszerei. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
záródolgozat-Eigenbrót Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10.. Download (774kB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (995kB) |
|
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2022_foszk (jav).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10.. Download (330kB) |
Absztrakt (kivonat)
Azért választottam ezt a témát, mert úgy gondolom, hogy a marketing az egyik legizgalmasabb kérdés a sokszínűsége miatt. A mindennapjaink lelkes résztvevője, a kreativitás határtalan tára. Ameddig nem kezdtem el utána járni nem is gondoltam volna, hogy egészen a 20.-dik századik nyúlik vissza. Egy jó marketing stratégia, reklám anyag teljes mértékben áttudja formálni a cégről alkotott képünket. Ha csak arra gondolunk, hogy egyes illatok, hangzások mennyire egybetudnak forrni a márkáikkal, akkor ez egy tökéletes marketing. Fontos a megújulás, a folyamatosan változó társadalommal ezáltal a változó igényekkel tartani kell a lépést. A különböző marketing technikák együttes alkalmazásával lehet egy vállalkozás teljesmértékben sikeres. A hazai viszonylatot tekintve a Cinema City vezető szerepet tölt be a marketing tevékenysége alapján is. Az együttműködések és a sokszínű változatos marketing tevékenységek azt igazolja, hogy nem kifejezetten egy célcsoportot szeretne meg szólítani, hanem mindenkit. Viszont célcsoportokra specifikus ajánlatokat hoz létre. Ha végig gondoljuk ez önmagában a legegyszerűbb és a legnehezebb feladat. A mai világban nehéz olyan terméket vagy szolgáltatást előállítani, ami mindenkinek szól, és valamilyen szinten mindenkire specializálódik. Hiába vannak ugyan más moziüzemeltető egységek, a média tevekénységük elenyésző. Nagyobb együttműködésről nem hallani, időszakos promóciók ugyan vannak, de semmivel sem másabb, nem mutat újat nem akar kitörni a keretből. Fenyegetettséget a globális online világtól várhatunk, a streaming szolgáltatások által az otthonunkba, a kanapénk kényelméből élvezhetjük az újabbnál-újabb filmeket. Azonban ameddig lesznek olyan emberek, akik úgy gondolják, hogy bizonyos filmeket moziban kell látni, nincs okunk nagy félelemre. Természetesen nem szabad figyelem kívül hagyni, hogy a változó igényekkel fel kell venni a versenyt. A társadalom folyamatosan változik. A Cinema City több éves múltja, illetve hazákban is az aktivitása (17db mozi üzemeltetése) nagymértékben lefedi hazánkban a filmvetítés utáni igényt. A marketing tevékenységével és kidolgozottságával nem tudják tartani a lépést, és a nagyszabású együttműködések csak emelik a színvonalasságát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Cinema City, marketing, Mashlow, szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |