Kővári Martin (2022) Jegykezelő rendszerek bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Kovari_Martin_zarodolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalo.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
"....Az issue tracking system (más néven ITS, trouble ticket system) egy olyan számítógépes szoftvercsomag, amely a problémák listáit kezeli és karbantartja. A problémakövető rendszereket általában együttműködésben használják - különösen nagy vagy elosztott együttműködésekben -, de az egyének is alkalmazhatják az időgazdálkodás vagy a személyes termelékenység részeként...." "....Az IT-szolgáltatásmenedzsment, rövidítve ITSM, a szolgáltató szervezetek speciális szervezeti képességeit jelöli, amelyeket a szolgáltatott IT-szolgáltatások révén az ügyfelek számára értéket nyújtanak. Ezek a képességek magukban foglalják az összes folyamatot, eszközt, funkciót, valamint a szervezet által az ügyfélérték nyújtásához használt tárgyi és immateriális eszközöket...." "...A jegykezelő rendszer, más néven jegykezelő szoftver, olyan szoftver, amelyet az ügyfélszolgálat képviselői a bejövő ügyfélkérdések kezelésére és tárolására használnak több csatornáról. A jegykezelő szoftver egyszerűsíti a közösségi média, az élő chat, az e-mail, a telefon és az ügyfélportálok összes ügyfélüzenetét...."
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Hibajegy kezelés, informatika, informatikai rendszer(ek), ITIL, ITSM, Ticketing system |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |