Üzleti terv egy használtautó kereskedés működtetéséhez és fejlődéséhez

Csibrik Dorina (2022) Üzleti terv egy használtautó kereskedés működtetéséhez és fejlődéséhez. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Csibrik_Dorina_Záródolgozat.pdf] PDF
Csibrik_Dorina_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Csibrik_Dorina_zaro-dolgozati-osszefoglalas_foszk.pdf] PDF
Csibrik_Dorina_zaro-dolgozati-osszefoglalas_foszk.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (330kB)

Absztrakt (kivonat)

ÖsszefoglalásSzakmai gyakorlatomat a XXII. kerületben működő CAR-ÉRA KFT. munkatársaként töltöttem, amely használtautó kereskedéssel foglalkozik. A 14 hetes gyakorlatom során sok fajta feladattal néztem szembe, de ezek mind sok munkatapasztalatot adtak számomra. Nézzük mik voltak a feladataim: segítettem az autók adatainak berögzítésében, az adásvétel lebonyolításában, kötöttem biztosításokat és végül, de nem utolsó sorban lízingügyintézéssel is foglalkoztam. A szakmai gyakorlati beszámolómban ismertettem pontosan, hogy mivel foglalkoztam a munkám során.   A záródolgozatomba a cég üzleti tervét fejtettem ki. Egy bevezetéssel kezdtem az egészet, amiben kitérem az üzleti terv elméleti részére, hogy mik a funkciói és hogy néz ki a felépítése. Majd egy vezetői összefoglalóval folytattam, amiben leírtam, hogy mi az ügyvezető célja és mik a fejlesztési tervei. A harmadik fejezetben a vállalkozást mutattam be általánosan, és leírtam, hogy mi jellemző a múltjára és a jövőképére. A következő részben az autóipar elemzését taglaltam, hogy jelenleg mi jellemző rá, majd a cég erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit egy SWOT elemzéssel ismertettem. A működési tervben összefoglaltam a vállalat fontosabb munkafolyamatait, amik befolyásolják a mindennapot. A marketing terv részben a cég árképzési módszeréről, a versenytárselemzésről és az e-marketingről írtam. A hetedik fejezetben a CAR-ÉRA KFT. szervezeti felépítését ábrázoltam és kitértem a vezetők és alkalmazottak pontos munkaköri leírására. Az utolsó részben a pénzügyi tervben a mérleget és eredménykimutatást használva számoltam ki a cég rövid távú likviditási mutatóit és kielemeztem az elmúlt év eredményeit.  Végezetül egy összegzéssel zártam, amiben kifejtettem, hogy pontosan mivel foglalkoztam a dolgozatomban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: autóipar, e-marketing - elektronikus marketing, eredménykimutatás, mérleg, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:19
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet