A marketingkommunikáció hatása a Converse tornacipő márka fogyasztói elfogadására

Trajtler Lilla (2015) A marketingkommunikáció hatása a Converse tornacipő márka fogyasztói elfogadására. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Converse, Marketingkommunikáció , Márkaépítés, Fogyasztói döntés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 09:35
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 13:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet