Csontos Máté (2022) Felhő alapú CRM megoldás fejlesztése Microsoft Dynamics 365 segítségével. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat-Csontos-Máté-L51IJL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Csontos_Máté.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (412kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban egyre több vállalat fektet be vagy tervez befektetni olyan megoldásokba melyek segitnek abban, hogy kapcsolatot építsenek ki ügyfeleikkel, ami hűséget és ügyfélmegtartást eredményez hosszútávon. Mivel az ügyfélhűség és a bevétel egyaránt olyan tulajdonságok, amelyek befolyásolják a vállalat versenyképességét, a „Customer Relationship Management” (röviden: CRM) egy olyan technológia mely sokrétű megoldást kinál a fenti igények kielégitésére. Dolgozatom fő témája a CRM másnéven az ügyfélkapcsolatok menedzsmentje amelynek fő célja az ügyféladatok központositása illetve ezeknek az információknak a rendszerben való kezelése és hasznositása. Célom, hogy bemutassam ennek a technológiának a felhőben való megvalósitásának és használatának hatékonyságát a Microsoft Dynamics 365 ügyfélkapcsolat kezelési intelligens üzleti alkalmazások termékcsaládján keresztül. A célomat egy saját CRM rendszer kialakitásával, továbbfejlesztésével és optimalizálásával kivántam elérni. A Microsoft Power Platform átfogó üzleti alkalmazás csomagjából használt Power Apps segitségével alkottam meg a CRM alkalmazást melyhez a tervezett automatizálásra képes funkciókat a Power Automate-el valamint saját fejlesztésű C# program nyelven irt Plugin-okkal oldottam meg. A fejlesztett rendszer funkcióinak szakmai megalapozottságát elsősorban szekunder kutatási módszer segitségével biztositottam. Ezen kutatás során főként nemzetközi közzétett tanulmányokat, jelentéseket, különböző felméréseket, online cikkeket valamint könyveket is alakalmaztam. Kutatásom célcsoportja elsősorban olyan termékek értékesitésével foglalkozó vállalatok voltak akik számára nagy mennyiségű ügyféladat állt rendelkezésükre és hajlandóak a piaci elhelyezkedésük érdekében központositani az ügyfeleik és érdeklődőik által nyújtott információkat. A kívánt érdeklődés generálás, ügyfélmegtartás, szegmentálás és marketing eredmények elérése érdekében a vállalkozások digitális marketing és kommunikációs szolgáltatásokat kell igénybe vegyenek. Ezek a szolgáltatások hatékonyak és mérhetőek, köszönhetően az alkalmazott technológiáknak melynek alapja a központositott „adattárház”. Kulcsszavak: ügyfélkapcsolat kezelés, felhő alapú adattárolás, automatizált online marketing
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázis, automatizáció - automatizálás, CRM, e-marketing - elektronikus marketing, felhő alapú megoldás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |