Boday Patrik (2022) A Honvédelmi Minisztérium Költségvetés Gazdálkodási Információs Rendszer Ügyfélszolgálati Rendszer alkalmazásának vizsgálata, további fejlesztési lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Boday_Patrik_MSc_vsz_A honvédelmi minisztérium költségvetés gazdálkodási információs rendszer ügyfélszolgálati rendszer alkalmazásának vizsgálata, további fejlesztési lehetőségei.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Boday_Patrik_JCF01V_MSc_osszefoglalo.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Honvédelmi Minisztérium belső Ügyfélszolgálati Rendszere. A rendszer működése az Ügyfélkapu működéséhez hasonlítható, honvédségi dolgozók vonatkozásában. Az online felületen adatmódosítások és lekérdezések indíthatók, bejelentéseket tehetünk, üzenet írhatunk, azok állapotát valós időben nyomon követhetjük. Milyen ügyekkel találkozhatunk? Az ÜSZR ügyintézés során – többek között - lehetővé válik a szolgálati jogviszony igazolás kérése, családi pótlék igazolásának igénylése, valamint elérhetőek a havi jövedelmekről szóló igazolások és az SZJA bevallás előkészítéséhez szükséges munkáltatói igazolások (M30) letöltése. Az ÜSZR egy ügyviteli szoftver, amely ügykezelést és üzenetküldést tesz lehetővé. Négy fajta ügytípust különböztetünk meg: automata-félautomata-manuális és kampány ügyek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | állami költségvetés, CRM, digitalizáció, honvédelem, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |