A consumer engagement és a gamification hatásai a fogyasztói lojalitásra.

Póré Bence (2014) A consumer engagement és a gamification hatásai a fogyasztói lojalitásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Póré Bence (A5HZZD) Szakdolgozat 2014.pdf] PDF
Póré Bence (A5HZZD) Szakdolgozat 2014.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Játék, Gamifikáció, Fogyasztói lojalitás, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:13
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 25. 10:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet