Farkas Dominika (2022) Online marketingkommunikáció alkalmazása az Erste Bank Hungary Zrt. marketingkommunikációs stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat és szakmai gyakorlat beszámoló.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (204kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom elején bemutattam az online marketingkommunikáció elméletét és az ehhez tartozó rövid történeti hátteret is ismertettem, ezen belül pedig leírtam, hogy hogyan alakult az interneten való reklámozás és összehasonlítottam a régi hagyományos reklámozást a mai, főleg interneten történő reklámozással. Ezután bemutattam az online marketingkommunikáció három érintettjét, tehát az eladókat, a vásárlókat és a kiszolgálókat és ezeket részletesebben is ismertettem. Ezek után következett egy nagyobb téma, az online marketingkommunikáció eszköztára, mely száma több felületből és marketinges eszközből áll, én ezek közül főleg azokat mutattam be, amelyek a bankot is érintik, tehát a weboldalak és tartalommarketinget, a klasszikus internetes hirdetéseket, a videómarketinget, a közösségi média marketinget és a mobilmarketinget. Ezt követően adatam egy áttekintést, az Erste bank online marketingkommunikációjáról és bemutattam a bank által használt online felületeket, amelyek a bank weboldalából, YouTube csatornájából, Facebook oldalából és George nevű internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásából tevődtek össze. Végül pedig egy külön részt szántam a magyar Instagram oldalának, amely nem teljesen a banké, hanem a már előbb említett George nevű szolgáltatásáé, amely meglátásom szerint a fiatalok számára előny, viszont a közösségi média oldallal nem rendelkezők számára semmilyen plusz élményt nem ad ezzel a bank. Véleményem szerint az Erste bank jól kihasználja az internet adta lehetőségeket, a weboldala és közösségi média oldalai jól felépítettek, átláthatóak, frissek és könnyen használhatóak, megfelelően informálják az ügyfeleket és még némi szórakoztató tartalom is elérhető rajtuk. Ugyanakkor jól használják arra is, hogy akár új ügyfeleket is bevonzzanak közösségi média felületeikkel. Látszik rajtuk, hogy a bank odafigyel arra, hogy aktívan használják ezeket a platformokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, Erste Bank Hungary Zrt., kommunikáció, közösségi média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |