Online marketingkommunikáció alkalmazása az Erste Bank Hungary Zrt. marketingkommunikációs stratégiájában

Farkas Dominika (2022) Online marketingkommunikáció alkalmazása az Erste Bank Hungary Zrt. marketingkommunikációs stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat és szakmai gyakorlat beszámoló.pdf] PDF
Záródolgozat és szakmai gyakorlat beszámoló.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk (1).pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (204kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom elején bemutattam az online marketingkommunikáció elméletét és az ehhez tartozó rövid történeti hátteret is ismertettem, ezen belül pedig leírtam, hogy hogyan alakult az interneten való reklámozás és összehasonlítottam a régi hagyományos reklámozást a mai, főleg interneten történő reklámozással. Ezután bemutattam az online marketingkommunikáció három érintettjét, tehát az eladókat, a vásárlókat és a kiszolgálókat és ezeket részletesebben is ismertettem. Ezek után következett egy nagyobb téma, az online marketingkommunikáció eszköztára, mely száma több felületből és marketinges eszközből áll, én ezek közül főleg azokat mutattam be, amelyek a bankot is érintik, tehát a weboldalak és tartalommarketinget, a klasszikus internetes hirdetéseket, a videómarketinget, a közösségi média marketinget és a mobilmarketinget. Ezt követően adatam egy áttekintést, az Erste bank online marketingkommunikációjáról és bemutattam a bank által használt online felületeket, amelyek a bank weboldalából, YouTube csatornájából, Facebook oldalából és George nevű internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásából tevődtek össze. Végül pedig egy külön részt szántam a magyar Instagram oldalának, amely nem teljesen a banké, hanem a már előbb említett George nevű szolgáltatásáé, amely meglátásom szerint a fiatalok számára előny, viszont a közösségi média oldallal nem rendelkezők számára semmilyen plusz élményt nem ad ezzel a bank. Véleményem szerint az Erste bank jól kihasználja az internet adta lehetőségeket, a weboldala és közösségi média oldalai jól felépítettek, átláthatóak, frissek és könnyen használhatóak, megfelelően informálják az ügyfeleket és még némi szórakoztató tartalom is elérhető rajtuk. Ugyanakkor jól használják arra is, hogy akár új ügyfeleket is bevonzzanak közösségi média felületeikkel. Látszik rajtuk, hogy a bank odafigyel arra, hogy aktívan használják ezeket a platformokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bank, Erste Bank Hungary Zrt., kommunikáció, közösségi média, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:17
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet