Marketingstratégia a 21. században

Brumán Vivien (2022) Marketingstratégia a 21. században. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZD_Brumán Vivien.pdf] PDF
ZD_Brumán Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas.pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (202kB)

Absztrakt (kivonat)

Összegzés:Az elmúlt hónapok során egy rendkívül összetett feladatot végeztem el, ugyanis szakmai gyakorlatom mellett záródolgozatot kellett írnom, melynek során rá kellett jönnöm, hogy minél jobban gyarapszik egy ember tudása egy témát illetően, annál nehezebb azt tudást visszaadni, szavakba önteni. Ennek ellenére igyekeztem a lehetőségekhez mérten minél több szakirodalmat elolvasni, hogy objektívabban tudjak véleményt alkotni az általam választott témát illetően. Nyilván nem lehet a marketingstratégiáról teljes mértékben objektívan beszélni, hiszen minden ember fogyasztó, így megvan a saját véleménye egy-egy témakörről. Záródolgozatomban bemutatom a szakmai gyakorlati helyemet, a Paprika Vendéglőt, ahol már korábban is dolgoztam, csak más pozícióban. A szakmai gyakorlatom során végzett feladataimon túl az étterem szervezeti felépítéséről, vezetési struktúrájáról, teljesítményéről, továbbá informatikai rendszeréről is esik szó. Dolgozatom második felében a marketingstratégiáról írok először elméleti szinten boncolgatva, majd későbbiekben a gyakorlati részét is ismertetve. Elsősorban arra a kérdésemre kerestem a választ, hogy a 21. században milyen marketingstratégia hozza el a várt sikert a vállalatoknak. Ezzel kapcsolatban a reklámokon és hirdetéseken túl szót ejtettem az árazásról, az értékesítési csatornákról, illetve magáról a termékről is. Mindezek mellett nagyon fontosnak tartottam azt, hogy a fogyasztókkal is foglalkozzak. Ennek tükrében a fogyasztói magatartást vizsgáltam könyvek alapján, továbbá a 21. században kialakult trendek hatásával foglalkoztam. Záródolgozatom végére kisebb reklám ötleteket dolgoztam ki azt szem előtt tartva, hogy fogyasztóként nekem milyen reklámok nyernék el a tetszésemet. Összességében úgy gondolom, hogy sikerült minden témát több oldalról is megközelítenem és nem csak a szakirodalmakra támaszkodnom, hanem saját gondolataimra is. Meglehet, hogy az átlagemberhez képest kissé kritikusabban álltam ehhez a témához, mely annak köszönhető, hogy szeretném, ha a cégek elindulnának a változás útján, és kreatívabb, illetve minőségibb tartalmakat osztanának meg. A fentieket összegezve örülök, hogy volt lehetőségem egy ilyen sokrétű témát feldolgozni és saját gondolataimat felhasználva egy záródolgozatot írni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, marketingszemlélet, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:16
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet