Marketing tevékenység a Barack Thermal Resort működésében

Baranyi Nikolett (2022) Marketing tevékenység a Barack Thermal Resort működésében. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Baranyi-Nikolett-Záródolgozatom.pdf] PDF
Baranyi-Nikolett-Záródolgozatom.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Baranyi Nikolett- Záródolgozati összefoglaló.pdf] PDF
Baranyi Nikolett- Záródolgozati összefoglaló.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (429kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő témája a marketingstratégia és azon belül a marketing kommunikáció a Barack Thermal Resort működésében. Azért ezt a témát választottam, mivel szakmai gyakorlatom alatt közelebbről is megismerkedhettem a marketing világával és szerettem volna még mélyebben belelátni. Ehhez kapcsolódóan pedig a Barack Thermal Resort egy olyan vállalkozás, amely ebben a körben tapasztalt és sokrétű, kellő segítséget biztosítva számomra. Témám aktuális, hiszen mindennapjaink részét képezik a reklámok, hirdetések. A rohamos fejlődések, a változó trendek és az, hogy egy vállalat mindehhez hogyan tud alkalmazkodni. Úgy gondolom, fontos, hogy egy átfogó képet kapjunk erről. Záródolgozatomat két részre lehet bontani. Első felében a marketing elméleti oldalát közelítettem meg a tanultak és szakirodalmak segítségével. Itt megjelenik maga a marketing, az internet hatásása, a hatékony kommunikáció, a marketing mix, a marketingkommunikáció és a SWOT analízis is. Majd a koronavírus hatásait is megvizsgáltam a reklámiparra kivetítve, a Magyar Reklámszövetség kutatása alapján. Ezt fontosnak tartottam, hiszen életünket teljesen felforgatta a koronavírus, ez pedig a marketing világában is érezhető. A második részben pedig a Barack Thermal Resort-ot mutattam be. Marketingtevékenységét elemeztem különböző szempontok alapján, amik az elméleti részben is szerepeltek, ezzel mutatva, hogyan is épül fel a cég marketingstratégiája, milyen marketingkommunikációs eszközöket alkalmaznak és ezeket hogyan teszik. Hogyan valósulnak meg az elméleti oldalon leírt szempontok a gyakorlati oldalon. Ezután javaslatokat fogalmaztam meg a vállalat számára, amely véleményem szerint fontos lenne a komplexum működésében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Barack Thermal Resort, kommunikáció, marketing, marketing tevékenység, marketingkommunikáció, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:15
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet