Baranyi Nikolett (2022) Marketing tevékenység a Barack Thermal Resort működésében. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Baranyi-Nikolett-Záródolgozatom.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Baranyi Nikolett- Záródolgozati összefoglaló.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (429kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témája a marketingstratégia és azon belül a marketing kommunikáció a Barack Thermal Resort működésében. Azért ezt a témát választottam, mivel szakmai gyakorlatom alatt közelebbről is megismerkedhettem a marketing világával és szerettem volna még mélyebben belelátni. Ehhez kapcsolódóan pedig a Barack Thermal Resort egy olyan vállalkozás, amely ebben a körben tapasztalt és sokrétű, kellő segítséget biztosítva számomra. Témám aktuális, hiszen mindennapjaink részét képezik a reklámok, hirdetések. A rohamos fejlődések, a változó trendek és az, hogy egy vállalat mindehhez hogyan tud alkalmazkodni. Úgy gondolom, fontos, hogy egy átfogó képet kapjunk erről. Záródolgozatomat két részre lehet bontani. Első felében a marketing elméleti oldalát közelítettem meg a tanultak és szakirodalmak segítségével. Itt megjelenik maga a marketing, az internet hatásása, a hatékony kommunikáció, a marketing mix, a marketingkommunikáció és a SWOT analízis is. Majd a koronavírus hatásait is megvizsgáltam a reklámiparra kivetítve, a Magyar Reklámszövetség kutatása alapján. Ezt fontosnak tartottam, hiszen életünket teljesen felforgatta a koronavírus, ez pedig a marketing világában is érezhető. A második részben pedig a Barack Thermal Resort-ot mutattam be. Marketingtevékenységét elemeztem különböző szempontok alapján, amik az elméleti részben is szerepeltek, ezzel mutatva, hogyan is épül fel a cég marketingstratégiája, milyen marketingkommunikációs eszközöket alkalmaznak és ezeket hogyan teszik. Hogyan valósulnak meg az elméleti oldalon leírt szempontok a gyakorlati oldalon. Ezután javaslatokat fogalmaztam meg a vállalat számára, amely véleményem szerint fontos lenne a komplexum működésében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Barack Thermal Resort, kommunikáció, marketing, marketing tevékenység, marketingkommunikáció, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |