A marketing területei és módszerei a vállalatnál

Berki Bianka (2022) A marketing területei és módszerei a vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakmai gyak. beszámoló és Záró dolgozat Nyilatkozattal.pdf] PDF
Szakmai gyak. beszámoló és Záró dolgozat Nyilatkozattal.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Összefoglalás-Záródolgozat-HM-2022.pdf] PDF
Összefoglalás-Záródolgozat-HM-2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (548kB)

Absztrakt (kivonat)

Rövid összegzése a záródolgozatomnak: A H&M-et 1947-ben alapították kizárólag női ruházati üzletként a svédországi Västerås-ban. Napjainkban a H&M group nyolc különböző márkát foglal magában erősen jelen vannak globálisan is. Fő témája záró dolgozatomnak, a marketingstratégia. Mit is jelent valójában a marketingstratégia fogalma? „Azok az összehangolt és összetett cselekvési lehetőségek, melyeket a vállalat alkalmazhat saját marketingcéljainak elérése érdekében. A marketingstratégia a vállalat általános terve, mely arra vonatkozik, hogy mit kíván tenni egy bizonyos célpiacért az által a befolyásolható marketing-mix eszközrendszerével. Ennek megvalósítási lépéseit foglalja magában a marketingterv.”(https://penzugysziget.hu/index.php?option=com_content&view=article&id= 3225:07-marketingstrategia&catid=330&Itemid=86&hitcount=0) A H&M marketingstratégia ruhaüzletnek egyetlen célja van, mégpedig az, hogy senki ne hagyja el őket vásárlás nélkül. Marketingmix áttekintése. A „marketing mix” szilárd koncepció a marketingben. A marketing mix azoknak az eszközöknek az összessége, amelyeket egy szervezet a marketing célok megvalósítása érdekében használ egy 25.ábra: Lakóhely 20 meghatározott piacon. A marketingmix eszköz végső soron a marketing következtetések négy széles szintjére épül fel, nevezetesen: termék, ár, promóció és hely. A Marketing használata már az Eras-ban is folyik, de a filozófia a 20. század elején alakult ki. A kortárs marketingmix vagy a 4P-k jelentik a fő hátteret, amely lehetővé teszi a menedzsment számára, hogy marketinges döntéseket hozhasson, először az 1960-as években. A H&M által használt Marketing Mix tartalmazza a 4P-ket is. Termék: Ruhák és egyéb cikkek széles választéka alacsonyabb árkategóriával és megfelelő minőséggel. Minden terméket a legújabb Catwalk trendek ihlettek. A H&M termékkoncepciója a „Mindennapi alacsony árú termék”. Ár: Olcsó és megfizethető. Hely: A H&M üzletek mindegyike jól ismert helyeken található és az online webhely is, amely hozzáférést biztosít a fogyasztók számára a H&M által kínált különféle termékekhez. A fogyasztóknak lehetőségük van a termékek böngészésére és megrendelésére bárhol és bármikor. Promóció: A H&M rengeteg időt fordít a promócióra és a reklámozásra. A direkt marketinget a H&M kampány részeként is használják. A H&M hírességeket, sajtót és bloggereket használ a reklámüzenet megvalósításához. Közösségi média oldalakon megjelenő reklámokat, saját fiókokat, videókat és plakátokat alkalmaznak, hogy termékeiket és szolgáltatásaikat ismertessék az ügyfelek számára. Ezek a H&M marketingmixen alapuló üzleti stratégiák elősegítik a márka sikerét. Két fő marketing eszköze a vállalatnak. a Fenntarthatóság és a Klubtagság. Fenntarthatóság a H&M-nél. A célja, szeretnének élére állni a változásnak, és elhozni a divat fenntartható jövőjét. A miértje, hogy szeretnénk, hogy mindenki jól nézzen ki és jól érezze magát, még azok is akik környezettudatos életmódot folytatnak. Mivel éri ezt el? Divatot és minőséget ajánl, a legjobb áron és fenntartható módon. Hogyan? Azáltal, hogy a fenntartható divatot mindenki számára elérhetővé teszik. Világszerte minden üzletben 2013 óta kínál a H&M csapata ruhagyűjtési szolgáltatást. Amikor a vásárlók behoznak egy szatyor feleslegessé vált ruhát, kapnak egy digitális utalványt a H&M alkalmazásában amit felhasználhatnak a következő vásárlásukhoz. A H&M klubtagság egy digitális hűségprogram, amivel pontokat lehet gyűjteni és azokkal hozzájutni exkluzív kedvezményekhez, jutalmakhoz, szolgáltatásokhoz és VIP eseményekhez. Miért fontos üzleteinknek a klubtagság? Egy H&M klubtag átlagos költése 30%-kal magasabb azokhoz képest, akik nem klubtagok. Amennyiben ajánlatot is kínálunk akár 60%-kal is

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Páj-Vámos Viktória
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: direkt marketing, marketing-kampány, marketingeszközök, marketingstratégiák, média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:15
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet