Blanárik Ádám (2022) Beszerzés megoldásának módja, szállítói és vevői kapcsolatok kezelése és az ezt támogató szoftverek. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Beszerzés megoldásának módja, szállítói és vevői kapcsolatok kezelése és az ezt támogató szoftverek .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (934kB) |
|
PDF
záródolgozati összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (214kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom fő témája az ügyfelekkel való kapcsolatteremtés és a kialakult kapcsolatok kezelése. A XI. századra a világon szinte bármit bárhonnan elérhetünk a különböző informatikai rendszerek segítségével, de nem kell minden esetben feltétlenül globálisan gondolkodni. Mára ezek a szoftverek a vállalat belső- és mikrokörnyezetében is hatalmas szerepet játszanak és nagy mértékben megkönnyíthetik a vállalat működését, és annak fejlődését. Ugyanakkor nem szabad egyedül ezekre az informatikai támogató rendszerekre és megoldásokra hagyatkozni, ha az ügyfelekkel (vevő és szállító egyaránt) való kapcsolatteremtés és annak megőrzése a cél. Nem szabad megfeledkezni az emberi kapcsolatokról. Az ügyfelek közötti kapcsolat tekintetében a személyes tapasztalatok sokkal nagyobb mértékben meghatározóak mint egy internetes felület használata. A dolgozat során ennek a két tényezőnek a fontosságát is meg fogom vizsgálni. Úgy gondolom ennek bemutatására tökéletes alanyként szolgál a Lenner-Mächler Optika Látszerészeti Kft. Korábbi tanulmányaim során lehetőségem volt betekinteni a cég működésébe és számos hasznos információ áll a rendelkezésemre, amit kamatoztatni tudok záródolgozatom témáinak szemléltetése során. A cég tevékenységi körébe tartozik a szemüvegek értékesítése és javítása emellett az ügyfelek szemvizsgálata. Évente rengeteg új vevő érkezik, de számos ügyfelük visszatérő vendégnek számít. A másik oldalról tekintve nem dolgozik együtt sok szállítóval, de azokkal régóta és ennek köszönhetően szoros kapcsolat alakult ki velük. Ahogy haladott előre a korban és fejlődött a technológia, úgy igyekezett a vállalat lépést tartani a trendekkel. Ennek érdekében számos informatikai rendszer használatát vezette be, amelyek mind nagy segítségére vannak a mindennapos tevékenysége elvégzésében, legyen szó a vevőkkel vagy a szállítókkal való kapcsolattartásról. A dolgozatomban érintett témák során igyekszem konkrét példával szolgálni a cég megoldásain, alkalmazott módszerein keresztül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, accounting, ábrák, beszállító(k), vevők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |