Bilkei Diána (2022) Márkázás a Naturland Magyarország Kft.-nál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Márkázás a Naturland Magyarország Kft.-nál..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Záródolgozati Összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (136kB) |
Absztrakt (kivonat)
ÖSSZEFOGLALÁS Márkázás a Naturland Magyarország Kft.-nál. Összefoglalómban bemutatom a Naturland Magyarország Kft.-t. Azért esett rájuk a választásom hiszen évek óta használom a termékeiket és érdekelnek a cég belsőbb dolgai. Nagy összefoglaló címnek a Márkázás egy KKV-nál választottam. Záró dolgozatom elején bevezetésként arról írok hogy a mai világban illetve a cégek számára mennyire fontos egy jól kialakított márka „Brand”. Bevezetést követően röviden és tömören bemutatom a márka történetét, ezen belül is hogy mi a márka célja, milyen csoportjai vannak a márkának. Ezt követően foglalkoztam kicsit a márka felépítésével, levezetem, hogy hogyan is kell egy márkának az elejétől kezdve kialakulnia. A következő alrészben a márkázási fajtákat ismertetem, majd ezután a márka kialakításának feltételeivel és a jelentőségével foglalkozunk. Kicsit részletesebb kidolgozásban ismertetem a Márkázás fontosabb elemeit mint pl: Márkanév, a márkanevek különböző csoportjai, Logó, Betűtípus, Színek és Értékek. Mint minden dolognak vannak előnyei és hátrányai is a következő részben ezzel is megismerkedünk, hogy milyen előnyei és hátrányai lehetnek egy márkázásnak. A fentiekben már említettem a márkázási fajtákat de az előny hátrány után részletesebben is kifejtem. Az első kis rész a Márkázásról szól, majd ezt követően bemutatom a Naturland Kft.-t. Első rész ismét a bevezetésről szól. Továbbiakban átláthatóan és tömören a cég legfontosabb tulajdonságairól, mikor alakultak meg, milyen készítményeket gyártanak, hány emberrel dolgoznak együtt stb. írtam. Egy kép erejéig megmutatom a legelső készítményüket és a Pásztói telephelyüket is valamint egy-két teakészítményt is amik a Pásztói üzemben készültek. Számomra fontos dolog és bele is írtam a dolgozatomba a Naturland vezetőit. Kiváló munkájukkal sikeres dolgokat érnek el. A következő részben a Budapesti és a Pásztói telephelyüket mutatom be valós számadatokkal. Ezt követően beszélek egy kicsit a gyártásról és a csomagolásról is. Mint tudjuk a Budapesti gyárban csak a gyógyszerkészítményekkel foglalkoznak Pásztón viszont csak a teakészítményekkel foglalkoznak. Picit a végéhez közeledve nagyon röviden írtam arról is, hogy ezek a termékek hol „helyezkednek” el Magyarországon. Mint mindenki magamat is beleértve mindennap böngészek, az interneten keresztül vásárolok. A következő kis részben megismerhetjük röviden hogy hogyan is lehet a Naturland Kft.-tól rendelni illetve hogy pontosan mi is történik a megrendelés és a kiszállítási folyamat között. Nagyon fontos megemlíteni hogy a Naturland Magyarország Kft. egy nagyon kiemelkedő cég, nagyon nagy odafigyeléssel dolgoznak, ezért is nyertek el több díjat is, amit be is mutatnék a következő részben. Fontos dolognak tartják a minőséget amire biztosítást is vállalnak illetve a kivitelezésben is fontos a minőség, a díjazást követően a legfontosabb minőségbiztosításokat a kivitelezésükben mutatom be. Záró részként Miért is válasszuk a Naturland Kft.-t címmel zárom a dolgozatomat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Budapest, márkázás, Naturland Magyarország Kft., Naturland termékek, Pásztó |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |