CCC Hungary Shoes Kft. alkalmazott marketing területei és módszerei

Gábor Vivien (2022) CCC Hungary Shoes Kft. alkalmazott marketing területei és módszerei. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Gábor Vivien.pdf] PDF
Gábor Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 18..

Download (1MB)
[thumbnail of Tiskosítási kérelem Gábor Vivien (C3AKLV).pdf] PDF
Tiskosítási kérelem Gábor Vivien (C3AKLV).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (293kB)
[thumbnail of Gábor Vivien Záródolgozati összefoglalás.pdf] PDF
Gábor Vivien Záródolgozati összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 18..

Download (156kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomat a bevezetéssel kezdtem, melyben leírtam a céljaimat és a szakmai gyakorlatommal kapcsolatos meglátásaimat. A második fejezetben bemutattam a marketing szerepét és fontosságát. Külön kitértem a fogyasztói magatartásra, hiszen ez a megfelelő marketingtevékenység fontos alapja. A harmadik fejezetben bemutattam az általam vizsgált vállalkozást, a CCC Hungary Shoes Kft.-t. A magyar céget részletesen elemeztem, azonban betekintést nyújtottam a nemzetközi anyavállalat szerepébe is. A negyedik fejezetben elkezdtem a vállalkozás marketingelemzését, melyet a mikrokörnyezet vizsgálatával nyitottam meg. SWOT elemzést alkalmaztam, mely véleményem szerint az egyik leghasznosabb és leggyakrabban használt elemzési módszer. Ezután egy gyors, de lényegre törő versenytárselemzés és célközönség vizsgálat következett. Rövid áttekintés keretein belül bemutattam az értékesítési csatornákat, melyről áttértem a marketingkommunikációs eszközökre. Manapság kiemelkedő fontossággal bír ez a terület, így külön nagy hangsúlyt fektettem a témára. Részletesen és az általam legnagyobb pontossággal mutattam be a vállalkozás marketing tevékenységének módszereit és annak alkalmazásait. Az ötödik és egyben az utolsó fejezetben a következtetések levonásán, a javaslataim megtételén túl összefoglaltam a szakdolgozatomat. Véleményem szerint a dolgozat elérte a célját. Elemeztem a cég marketingtevékenységét, feltártam az esetleges hibákat és javaslattételt is tettem, amivel elérhető a vállalkozás még ennél is jobb működése. Külön kitértem a különféle marketingkommunikációs eszközökre és azok alkalmazására, mely által jobban megismertettem a vállalkozás kommunikációját ezen a területen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szabó Szilvia
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, divat, e-marketing - elektronikus marketing, online marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:15
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet