Facebook marketing - fogyasztói szemmel

Fenyvesi Laura (2016) Facebook marketing - fogyasztói szemmel. Külkereskedelmi Kar.

A teljes szöveg nem érhető el a repozitóriumban.

Absztrakt (kivonat)

Születésétől fogva mind a mai napig, az Internet mindannyiunk számára egy igen jelentős médiummá nőtte ki magát. Egyaránt formálta a fogyasztók és az eladók életét is. Nem véletlen, hiszen fogyasztóbarát, gyors, információ alapú, személyes, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, alacsony elosztási költségű és folyamatosan fejlődik.

Magyar cím

Facebook marketing - fogyasztói szemmel

Angol cím

Facebook marketing - customers' view

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Facebook, Online marketing, Közösségi média , Online fogyasztók
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 18:07
Utolsó módosítás: 2021. Már. 25. 15:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet