Fenyvesi Laura (2016) Facebook marketing - fogyasztói szemmel. Külkereskedelmi Kar.
A teljes szöveg nem érhető el a repozitóriumban.Absztrakt (kivonat)
Születésétől fogva mind a mai napig, az Internet mindannyiunk számára egy igen jelentős médiummá nőtte ki magát. Egyaránt formálta a fogyasztók és az eladók életét is. Nem véletlen, hiszen fogyasztóbarát, gyors, információ alapú, személyes, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, alacsony elosztási költségű és folyamatosan fejlődik.
Magyar cím
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
Angol cím
Facebook marketing - customers' view
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Facebook, Online marketing, Közösségi média , Online fogyasztók |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 07. 18:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 25. 15:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |