Takáč Ladislav (2015) Az Alt Cash Kft. B2B marketing tevékenységének elemzése és továbbfejlesztésének lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Takáč_Ladislav_Az_Alt Cash_Kft_B2B_marketingtevékenységének_elemzése_és_továbbfejlesztésének_lehetőségei.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az Alt Cash Kft. pénztárgépek és kereskedelemtechnikai eszközök ismert importőre és forgalmazója Magyarországon. A vállalkozás az online pénztárgépek 2014-ben történt bevezetésekor piaci részesedésének jelentős részét elvesztette. A dolgozat kiindulópontja 2015-ben az Alt Cash Kft. helyzetének elemzése a helyi piacon szekunder és primer kutatási eszközök révén. A dolgozat célja az összegyűjtött ismeretanyag alapján stratégiai és taktikai módosítási lehetőségek feltárása a vállalkozás marketingtevékenységében, amelyekkel az Alt Cash Kft. új lendületet szerezhet és elindulhat a piaci részesedés visszaszerzéséhez vezető úton. A dolgozat elsősorban a B2B marketingre, kapcsolati marketingre és online marketingre építkezik. A vevőérték növelése, vevői elégedettség fenntartása és mérése képezi központi magját a kutatás eredményeiből levont következtetéseknek és a javasolt fejlesztési lehetőségeknek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B, Marketingstratégia, Versenykörnyezet, Marketingmix |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 07. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2016. Szep. 15. 13:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |