Az Alt Cash Kft. B2B marketing tevékenységének elemzése és továbbfejlesztésének lehetőségei

Takáč Ladislav (2015) Az Alt Cash Kft. B2B marketing tevékenységének elemzése és továbbfejlesztésének lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Takáč_Ladislav_Az_Alt Cash_Kft_B2B_marketingtevékenységének_elemzése_és_továbbfejlesztésének_lehetőségei.pdf] PDF
Szakdolgozat_Takáč_Ladislav_Az_Alt Cash_Kft_B2B_marketingtevékenységének_elemzése_és_továbbfejlesztésének_lehetőségei.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Az Alt Cash Kft. pénztárgépek és kereskedelemtechnikai eszközök ismert importőre és forgalmazója Magyarországon. A vállalkozás az online pénztárgépek 2014-ben történt bevezetésekor piaci részesedésének jelentős részét elvesztette. A dolgozat kiindulópontja 2015-ben az Alt Cash Kft. helyzetének elemzése a helyi piacon szekunder és primer kutatási eszközök révén. A dolgozat célja az összegyűjtött ismeretanyag alapján stratégiai és taktikai módosítási lehetőségek feltárása a vállalkozás marketingtevékenységében, amelyekkel az Alt Cash Kft. új lendületet szerezhet és elindulhat a piaci részesedés visszaszerzéséhez vezető úton. A dolgozat elsősorban a B2B marketingre, kapcsolati marketingre és online marketingre építkezik. A vevőérték növelése, vevői elégedettség fenntartása és mérése képezi központi magját a kutatás eredményeiből levont következtetéseknek és a javasolt fejlesztési lehetőségeknek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B, Marketingstratégia, Versenykörnyezet, Marketingmix
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 09:10
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 15. 13:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet