Budapesti vendéglátás marketing az Evidens Bistro példáján keresztül

Tóth Lilla Emese (2015) Budapesti vendéglátás marketing az Evidens Bistro példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZD-12-05-végleges.pdf] PDF
SZD-12-05-végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vendéglátás, Marketing, Étterem, Evidens Bistro, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 22. 09:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet