Hetényi Tibor Pál (2022) Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül. Faculty of Finance and Accountancy. (Unpublished)
![]() |
PDF
szakdolgozat_hetényi_tibor.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (13MB) |
![]() |
PDF
SZTK_O_hetényi_tibor.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (335kB) |
Abstract
Szakdolgozatomban egy nemzetközileg is elismert hazai szoftverszolgáltató, az OptiMonk példáján keresztül mutatom be a szolgáltatásmarketing sajátosságait. Hogy teljesebb képet adhassak a szakma jellegzetességeiről, egy amerikai konkurenssel összehasonlítva vizsgáltam a cég marketingtevékenységét. A primer és szekunder kutatás során számos érdekes összefüggésre lettem figyelmes az online eszközök szerepétől a SaaS vállalkozások egyedi jellemzőin át az ügyfélvélemények fontosságáig - de ami még ennél is lényegesebb: kinyílt előttem egy olyan szakma kapuja, amiről eddig csak feltételeztem, hogy mennyire színes és sokrétű. Szakdolgozatomban ezeket az élményeket és tapasztalatokat mutatom be.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Final paper |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing, optimonk, összehasonlító elemzés, SaaS, szoftvermarketing, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2022. Oct. 11. 10:14 |
Last Modified: | 2022. Oct. 11. 10:14 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |