Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül

Hetényi Tibor Pál (2022) Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül. Faculty of Finance and Accountancy. (Unpublished)

[thumbnail of szakdolgozat_hetényi_tibor.pdf] PDF
szakdolgozat_hetényi_tibor.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (13MB)
[thumbnail of SZTK_O_hetényi_tibor.pdf] PDF
SZTK_O_hetényi_tibor.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (335kB)

Abstract

Szakdolgozatomban egy nemzetközileg is elismert hazai szoftverszolgáltató, az OptiMonk példáján keresztül mutatom be a szolgáltatásmarketing sajátosságait. Hogy teljesebb képet adhassak a szakma jellegzetességeiről, egy amerikai konkurenssel összehasonlítva vizsgáltam a cég marketingtevékenységét. A primer és szekunder kutatás során számos érdekes összefüggésre lettem figyelmes az online eszközök szerepétől a SaaS vállalkozások egyedi jellemzőin át az ügyfélvélemények fontosságáig - de ami még ennél is lényegesebb: kinyílt előttem egy olyan szakma kapuja, amiről eddig csak feltételeztem, hogy mennyire színes és sokrétű. Szakdolgozatomban ezeket az élményeket és tapasztalatokat mutatom be.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Mérnök közgazdász

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Eckert Bálint
Belső
Mestertanár; Menedzsment Tanszék; PSZK
Zajdó Csaba
Külső
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Final paper
Uncontrolled Keywords: marketing, optimonk, összehasonlító elemzés, SaaS, szoftvermarketing, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Oct. 11. 10:14
Last Modified: 2022. Oct. 11. 10:14

Actions (login required)

View Item View Item