Hetényi Tibor Pál (2022) Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
szakdolgozat_hetényi_tibor.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (13MB) |
|
PDF
SZTK_O_hetényi_tibor.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (335kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban egy nemzetközileg is elismert hazai szoftverszolgáltató, az OptiMonk példáján keresztül mutatom be a szolgáltatásmarketing sajátosságait. Hogy teljesebb képet adhassak a szakma jellegzetességeiről, egy amerikai konkurenssel összehasonlítva vizsgáltam a cég marketingtevékenységét. A primer és szekunder kutatás során számos érdekes összefüggésre lettem figyelmes az online eszközök szerepétől a SaaS vállalkozások egyedi jellemzőin át az ügyfélvélemények fontosságáig - de ami még ennél is lényegesebb: kinyílt előttem egy olyan szakma kapuja, amiről eddig csak feltételeztem, hogy mennyire színes és sokrétű. Szakdolgozatomban ezeket az élményeket és tapasztalatokat mutatom be.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, optimonk, összehasonlító elemzés, SaaS, szoftvermarketing, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 10:14 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |