Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül

Hetényi Tibor Pál (2022) Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of szakdolgozat_hetényi_tibor.pdf] PDF
szakdolgozat_hetényi_tibor.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (13MB)
[thumbnail of SZTK_O_hetényi_tibor.pdf] PDF
SZTK_O_hetényi_tibor.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (335kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban egy nemzetközileg is elismert hazai szoftverszolgáltató, az OptiMonk példáján keresztül mutatom be a szolgáltatásmarketing sajátosságait. Hogy teljesebb képet adhassak a szakma jellegzetességeiről, egy amerikai konkurenssel összehasonlítva vizsgáltam a cég marketingtevékenységét. A primer és szekunder kutatás során számos érdekes összefüggésre lettem figyelmes az online eszközök szerepétől a SaaS vállalkozások egyedi jellemzőin át az ügyfélvélemények fontosságáig - de ami még ennél is lényegesebb: kinyílt előttem egy olyan szakma kapuja, amiről eddig csak feltételeztem, hogy mennyire színes és sokrétű. Szakdolgozatomban ezeket az élményeket és tapasztalatokat mutatom be.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Mérnök közgazdász

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: marketing, optimonk, összehasonlító elemzés, SaaS, szoftvermarketing, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 10:14
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet