Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása

Magyar Alexandra (2022) Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat 2022 (4).pdf] PDF
Záródolgozat 2022 (4).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban bemutatom az Accort, mint multinacionális céget, mely szállodákat és üdülőhelyeket üzemeltet világszerte. Ezen belül pontosabban kitérek az Ibis Budapest Citysouth hotelre, melyben gyakorlatomat töltöttem Front Office (recepciós) gyakornokként. A cég rendelkezik egy saját hűségprogrammal, melynek "ALL-Accor Live Limitless" a neve, dolgozatom végén ennek előnyeit mutatom be mind a vendégek, mind a szállodák részéről, valamint ehhez kapcsolódóan kitérek a vendégek személyiségtípusaira, ugyanis véleményem szerint nagyon fontos egy ilyen program jó müködéséhez, hogy ismerjük az embereket, valamint alapvetően a szállodaiparban is fontos tudni, mikor, milyen helyzetben, hogyan kell reagálni, hogyan tudjuk megoldani az esetlegesen felmerülő problémákat a vendégekkel. Dolgozatom lezárásaként interjút készítettem a szálloda igazgatójával a progamról, mellyel kicsit pontosabb képet kaphatunk működéséről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, ALL, hűségprogram, Ibis, szállodai marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:55
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet