Karacs András (2022) Programmatic marketing, avagy a First-Party adatok előtérbe helyeződése a fokozódó adatvédelmi szabályozások idejében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Karacs_Andras_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő célja bemutatni a programmatic marketinget egészen a digitális marketing kialakulásától, összehasonlítva a hagyományos médiavásárlással is. Továbbá az utóbbi években fokozódó adatvédelmi szabályozásokat tekintem át, valamint a third-party cookie-k és ezáltal a third-party adatok használatának háttérbe kerülését, illetve használatuk ellehetetlenítését és az emiatt előtérbe helyeződő first-party adatok jellemzőit, fontosságát. A dolgozat utolsó részében pedig az online hirdetések, GDPR, adatvédelem és a cégek számára first-party adatok gyűjtésére is használhatü hűségprogramokkal kapcsolatos felmérést végeztem és elemeztem ki.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatvédelem, adatvédelmi szabályozás, Adatvezérelt, cookies (sütik), digitális technológia, first-party adat, online marketing, programmatic, third-party adat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |